צפו ב"המבקר"

"האריה השואג" מספר על 40 שנות מוזיקה

הזמר והמוזיקאי אריה ברונר מתארח בתכנית המוזיקה של מבקר המוזיקה של כיכר השבת, נתנאל לייפר ומשוחח על הקריירה הארוכה ופינת 'המסננת' עם השירים החדשים (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

הזמר והמוזיקאי אריה ברונר, התארח בתכנית המוזיקה 'המבקר' ושוחח על הקריירה הארוכה, הבחירות שעשה וגם על התכניות העתידיות.

ברונר שזכה לתואר "האריה השואג" בשל סגנונו הרוקיסטי החל את הקריירה שלו לפני 40 שנה לצדו של אחיו הגדול שמואל, מאז הוא ניגן באלפי חתונות, שר באלפי אירועים והוציא כמה מהלהיטים הגדולים ביותר של המוזיקה החסידית.

ברונר מספר בראיון מדוע נפרדו הוא ואחיו והחלו לעבוד בנפרד ,למרות ההצלחה והשם שרכשו לעצמם כלהקה במשך כעשור.

במשך שנים היה ברונר מזמרי החתונות המובילים כשמידי ערב ניגן עם תזמורתו באולמות החתונות השונים. בשנים האחרונות הוא מתמקד בעיקר בקומזיצים ישיבתיים ולאחרונה גם הוציא סינגל חדש - 'הלב' סנונית מתוך פרויקט חדש עליו הוא עובד בימים אלו יחד עם בנו המוזיקאי שלמה ברונר. "זה בהחלט חלק מפרויקט שבעבודה", הוא אומר ומסביר כי למרות שמדובר בשיר בעברית, תרגום של מילות הגמרא הוא שומר

האזינו לסינגל החדש של אריה ברונר - הלב

ברונר חושף מי "השדכן" המפתיע שחיבר בינו ובין המלחין ישי לפידות, שידוך שיצר לבסוף את להקת חסידיש יחד עם האח שמואל שחזר לצורך הפרויקט לעבוד עם אריה.

לא רבים יודעים אבל לאחר ההצלחה הגדולה של חסידיש שייצרה את הלהיטים "שומר ישראל", "הוא יגאל", "וקווי השם" היה אמור ברונר להיות הזמר הראשי של להקת 'אויף שימחעס', אך בהחלטה אידיאולגית הוא בחר לפרוש מהפרויקט עוד לפני תחילתו.

השבוע ראינו לאחר תקופה ארוכה מאד קליפ חדש של שני האחים ברונר, ביצוע מחודש ללהיט "תמים תהיה", "לפני 17 שנה שני ההורים שלנו נהרגו בתאונת דרכים ואחי פתח בעצת הגראי"ל שטיינמן רשת כוללים והקליפ הזה הוא כחלק מהפעילות לצורך התרומות. אנחנו משתדלים שהפעילות המוזיקלית שלנו תהיה גם מתאימה לנושא", מספר ברונר.

האחים ברונר בקליפ החדש - תמים תהיה

כאחד הוותיקים במוזיקה החסידית וככזה שלא היסס להכניס במהלך השנים מוטיבים חדשים למוזיקה החסידית, יש לו משנה די סדורה בכל הנוגע לחידושים ול"מוזיקה יהודית מקורית" אם בכלל ישנה כזו, "הלוויים בבית המקדש ניגנו את המוזיקה היהודית המקורית ורק כשיבנה בית המקדש נדע מהי. כרגע בינתיים אנחנו מנסים להביא מסר נעים עם תוכן לכולם", מסיים ברונר בחיוך.

השירים בפינת 'המסננת':

איתן כ"ץ מארח את בני פרידמן - בפי ישרים

בנימין כהן - אחד מבין כולם

יהושע לימוני - מתפוצץ

נועם רמתי - טרקלין של גאולה

ילד הפלא שלום בראדט- גם כי אלך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר