רעידת אדמה בליכוד?

תוצאות הבחירות בליכוד יוזנו שוב למחשבים

לאחר תלונות של מבקר הליכוד על אי סדרים בספירת הקולות בפריימריז במפלגה שנערך בשבוע שעבר החליטה ועדת הבחירות לערוך שוב את הזנת הקולות למחשב (פוליטי, מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מצביעים בפריימריז בתל אביב, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

לאחר הטענות על אי סדרים ונתונים לא תואמים, ועדת הבחירות של הליכוד קבעה היום (שלישי) כי כל תוצאות הקלפיות בבחירות המקדימות במפלגה יוזנו בשנית למחשבים בפיקוח משקיפים.

הפעולה כולה תוצג על מסכי וידאו כדי שהמשקיפים יוכלו לעקוב אחריה ולוודא כי הפעם הכל נעשה כראוי. עוד הודיעה הוועדה, כי אנשיה יחלו בחיפושים אחר אולם מתאים לקיום הספירה החוזרת. כמו כן מגויס כוח אדם לצורך כך.

הספירה החוזרת יכולה לשנות לחלוטין את רשימת הליכוד בשל העובדה שישנם כרגע פערים קטנים יחסית של עשרות קולות בין כמה מהמועמדים וכל שינוי יכול להפוך את הקערה על פיה.

במקביל, ועדת הבחירות של מפלגת השלטון קבעה כי קרן ברק המיוצגת על ידי עורך הדין עמית חדד תשובץ במקום ה-25 השמור ל"אישה חדשה" ברשימת הליכוד לכנסת. המשמעות: ח"כ שרן השכל תידחק מהמקום ה-29 למקום ה-43 הלא ריאלי ברשימה, וההערכה היא שהשכל תערער על ההחלטה לבית משפט.

כזכור, מבקר הליכוד, עו"ד שי גלילי, פנה ביום ראשון לוועדת הבחירות של המפלגה בדרישה לספור מחדש את הקולות של הפריימריז שנערך בשבוע שעבר, מחשש לאי-סדרים ו"סתירה מוחלטת בין תוצאות הבחירות בהתאם לצילומי המשקיפים השונים בקלפיות".

על פי בדיקתו, בחלק מהקלפיות נמצאו מספרים שונים שלא התאימו למספר המצביעים בקלפי מה שמלמד על טעויות בספירה או בהזנת הנתונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר