ברכת הגר"ח

אברהם רובינשטיין ויעקב גוטרמן סיירו בין פצועי האוטובוס

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין וראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן ביקרו את פצועי אסון התהפכות האוטובוס בבית החולים 'שערי צדק' והביאו את ברכת הגר"ח (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

בשעות הצהריים (שלישי) הגיע ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין יחד עם ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים לביקור מיוחד אצל פצועי אסון התהפכות האוטובוס, קו 304, ממודיעין עילית.

לפני כניסתם למחלקה, קיבלו ראשי הערים סקירה ממנהל בית החולים על מצבם של הפצועים כאשר חלקם בחסדי שמיים זכו לשיפור משמעותי.

רובינשטיין וגוטרמן עברו בין הפצועים ושמעו את סיפורי ההצלה וכן איחלו להם רפואה שלימה.

בין היתר הם שמעו על הנס של אחת המשפחות שנסעו ההורים וכל ילדיהם באוטובוס והתהפכו אחד על השני עד שלאט לאט הם זחלו החוצה, כאשר האמא נפגעה באורח קל עד בינוני והאבא נפצע עם מכות יבשות בלבד.

לאחר שיצאו מהאוטובוס הבחינו כי התינוקת שלהם - איננה. דקות של דרמה חלפו על המשפחה עד שאחד המחלצים, זחל בקצה האוטובוס, ראה קופסה, הפך אותה ומצא מתחתיה תינוקת, שבחסדי שמים לא נפגעה. כעבור זמן קצר פורסמה ברשתות תמונה של אחד מכונני ההצלה עם התינוקת, מחוץ לאוטובוס.

רובינשטיין, המכהן בנוסף לתפקידו כראש עיריית ב"ב גם כמזכיר מועצת גדולי התורה, מסר לפצועים ברכת החלמה מהירה ממרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שהתעניין במצבם הרפואי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר