המועצה בחרה

יפעת ארליך תוצב במקום השלישי ב'בית היהודי'

המועצה הציבורית של מפלגת הבית-היהודי הודיעה הבוקר (רביעי) על בחירתה של יפעת ארליך למקום השלישי ברשימה. "תוספת כח, מייצגת את ציבור הצעירים המגוון", נאמר (פוליטי)

רפי פרץ, יו"ר הבית היהודי (צילום: פלאש 90)

המועצה הציבורית של מפלגת הבית-היהודי הודיעה הבוקר (רביעי) על בחירתה של יפעת ארליך למקום השלישי ברשימה.

"יפעת היא תוספת כח משמעותית לבית-היהודי ומייצגת את ציבור הצעירים המגוון, התוסס, הערכי והדעתן של הציונות הדתית והמסורתית", נאמר בהודעת המפלגה.

חברי המועצה הוסיפו וקראו למפלגה "לשמור ולהבטיח את מקומה של הנציגה הנשית ברביעיה המובילה ברשימה בכל מו"מ והסכם עם מפלגות נוספות". לדבריהם, "קול נשי משמעותי ומוביל הוא חיוני להצלחת הבית היהודי בבחירות ובכנסת ואסור לוותר עליו".

יו"ר 'הבית היהודי' רפי פרץ אמר כי "יפעת היא עיתונאית מוצלחת עם השפעה רבה. אין לי ספק שהיא תדע לחבר קהלים רבים ונוספים למפלגה. הבית היהודי זה הבית של הציונות הדתית, על כל גווניה. יחד עם יפעת והנבחרת המצויינת של הבית היהודי נמריא גבוה".

ח"כ מוטי יוגב, מס' 2 ברשימת 'הבית היהודי', אמר בתגובה כי הוא "מברך על החלטת המועצה הציבורית, ומודה לחבריה על השקעת ימים ולילות בבחירת האשה למקום השלישי ברשימת הבית היהודי לכנסת ישראל.

"ליפעת ארליך נאמר: שמח בבחירתך, ברוכה הבאה. 'אחותנו את, היי לאלפי רבבה...'. הבית היהודי, הבית הפוליטי המרכזי של כל גווני הציונות הדתית. יחד, נפעל לחיזוק התודעה ולהשפעת ערכי הציונות הדתית. בעם ובמדינת ישראל. יפעת, חיזקי ואימצי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר