"הציבור דורש אחדות"

מיכאל בן ארי: אם אלי ישי יצטרף אלינו - הוא לא יהיה בראש

ח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי אומר בראיון באולפן 'כיכר' כי במידה ואלי ישי יחבור למפלגתו - הוא לא יזכה למקום הראשון. על סמוטריץ' ורפי פרץ - "מה שמניע פה זה אגו". צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

ח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי אומר בראיון באולפן 'כיכר השבת' כי במידה ואלי ישי, יו"ר 'יחד', יחבור למפלגתו - הרי שהוא לא יזכה למקום הראשון, כפי שהיה בבחירות בשנת 2015, אז המפלגה לא עברה את אחוז החסימה.

כותרות הראיון עם ד"ר מיכאל בן ארי

הניסיון לאחד את מפלגות הימין: "אנחנו כבר לפני למעלה מחודש פנינו ואמרנו שאחוז החסימה גבוה, הציבור דורש אחדות. אנחנו על גבול אחוז החסימה ועוד לא התחלנו קמפיין, אבל הציבור מעוניין באיחוד".

העימות בין סמוטריץ' לרפי פרץ: "סמוטריץ' ורפי פרץ - מה שמניע פה זה אגו, כל הוויכוח כולו הוא על עור הצבי, הם מתווכחים על השרים הבכירים, איזה שרים? אתם לא עוברים את אחוז החסימה. מתייחסים אלינו באופן מאוד מבזה. זה לא סיפור אהבה, אני אומר שנלך יחד, ולאחר הבחירות ניפרד איש לדרכו".

ההתערבות של בנימין נתניהו: "ראש הממשלה הוא פוליטיקאי מספר 1, האיש יודע פוליטיקה. הוא מבין מה הערך שלנו, הוא יודע את האווירה ברחוב. רה"מ היה איתנו במגעים. שריון בליכוד? אין סרט כזה".

ריצה אפשרית עם אלי ישי: "בכל הסקרים אנחנו מקבלים שלושה אחוזים, האם זה מה שיהיה בבחירות הקרובות? אנחנו נפרש שכן, הוא יגיד שלא. זאת לא שאלה מי עומד בראש הרשימה בבחירות האלו, אנחנו המובילים של כל מהלך כזה, אנחנו כרגע תנועה גדולה ומבוססת. לפני ארבע שנים הוא הגיע כחבר כנסת, אנחנו לא התאוששנו מהבחירות הקודמות".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר