יותר מחודש

המשטרה חקרה עובדים ולקוחות המשרד של יהודה כדורי

יותר מחודש אחרי הרצח המחריד של הזוג כדורי בארמון הנציב, עדיין לא נפתרה התעלומה. כעת,דווח כי המשטרה חקרה גם לקוחות ועובדים של משרד רואי החשבון שהיה בבעלות יהודה ז"ל (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר שהתעלומה נותרה ללא פתרון, המשטרה ביצעה לאחרונה פעולות חקירה משמעותיות נגד עובדים במשרד רואי החשבון שהיה בבעלות הנרצח יהודה כדורי, וכן נגד לקוחות המשרד, כך על פי הדיווח אמש (חמישי) ב'חדשות 13'. בתחילה היה נראה כי ישנו חשוד פלסטיני במעשה אך הוא שוחרר לבסוף.

כזכור, יהודה ותמר כדורי ז"ל, נמצאו ללא רוח חיים, בדירתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים. מדובר בבני זוג שחזרו עם משפחתם בתשובה לפני כמה שנים, ובניהם הינם תלמידי ישיבות. כדורי שימש כרואה חשבון בכיר לישיבות וכוללים רבים.

הם אותרו כשעל גופם סימני אלימות. צוות מד"א שהגיע למקום, מצא את השניים מחוסרי הכרה - ונאלץ לקבוע את מותם בזירה.

הזוג כדורי, אלבום משפחתי

לפני שבוע, שחרר בית המשפט השלום בירושלים, אדם שנעצר בחשד לרצח בני הזוג לפני כחודש. ביהמ"ש התיר לפרסם את עצם המעצר והשחרור, אך אסר לפרסם כל פרט אחר מהחקירה, שאז היה נראה כי הגיעה למבוי סתום.

למעשה, החשוד נעצר ב-14.1 ומאז מעצרו הוארך מעת לעת, וביום חמישי שעבר כאמור, הוחלט לשחררו בתנאים מגבילים. על פי השופט, ההחלטה לשחררו הגיעה כיוון שמוצתה החקירה בעניינו בשלב זה. כלומר, לא נמצאו כנגדו ראיות הקושרות אותו למעשה.

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את משפחת כדורי, אמר בתגובה לשחרור החשוד: "לצערנו החשוד לא נחקר בחקירת שב"כ, ועושה רושם שנהגו איתו בכפפות של משי ולא הקשו עליו. התחושה של המשפחה שלא מיצו את ההליך מול החשוד, אך בכל מקרה המשפחה מתפללת שהאמת תצא לאור ושהמשטרה תמשיך לחקור ולברר את הרצח המזוויע של ההורים, בני הזוג כדורי".

שבוע קודם לכן, חקירת רצח בני הזוג כדורי, שנדקרו למוות בדירתם בשכונת ארמון הנציב שבירושלים, קיבלה תפנית מפתיעה, כשהמשטרה נקטה שורה של פעולות חקירה דרמטיות נגד ילדיהם של הקורבנות, שלפי שעה, אינם חשודים בדבר והם זעמו מאד על המהלך של המשטרה.

הילדים במסיבת העיתונאים שערכו. צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת

עו"ד איתמר בן גביר אמר אז: "המשטרה ביקשה כל מיני פעולות מהילדים, שהסכימו לשתף פעולה באופן מלא, אבל התחושה הקשה של המשפחה היא שמישהו במשטרה נרדם בשמירה. לא ברור למה השב"כ לא נכנס לתמונה, זה הרי מקרה על רקע לאומני".

לפני כשבועיים, נתן וניתאי כדורי, בניהם של יהודה ותמר, קיימו גם מסיבת עיתונאים בירושלים, בה הטיחו את זעמם על המשטרה ופעילותה.

"לפני שלושה שבועות, פקד את עם ישראל אסון לאומי ואת משפחת כדורי אסון פרטני", אמר ניתאי. "אבל יש עוד סיפור שהעולם לא מכיר - ההתמודדות הוודאי לא נעימה ולא פשוטה שאני, אחי ומשפחותינו הקרובות עוברים. חוץ מהאסון הרע הזה, אנחנו עוברים אטימות מוחלטת מצד הרשויות. זה כולל לקיחה לחדרי חקירה, כולל בילוי עם כל מיני טיפוסים ונרקומנים, שאין לנו קשר למקומות האלה. אני שירתתי בצה"ל שלוש שנים, אנחנו אזרחים שומרי חוק, אנחנו מחפשים את האמת. זה כולל הטחת האשמות בלי שאף אחד טורח להסביר לך מה קורה כאן. זה כולל אמצעים ברוטאליים של החרמת רכבים, דפיקות בשעות לא שעות, ומצדי ומצד אחיי יש שיתוף פעולה מלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר