"חזקים יותר"

חיזבאללה פרסם תיעוד חדש מהפיגוע בהר דב

ארגון הטרור חיזבאללה פרסם תיעוד חדש מפגיעת טיל הנ"ט בלוחמי צה"ל בהר דב שבגבול לבנון, אירוע בו נהרגו רב-סרן יוחאי קלנגל וסמ"ר דור חיים ניני הי"ד, ו-7 חיילים נפצעו (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: אל-מיאדין)

רשת אל-מיאדין בלבנון פרסם בערב שבת תיעוד חדש מפגיעת טיל הנ"ט בלוחמי צה"ל בהר דב שבגבול לבנון, פיגוע שהתרחש בשנת 2015. באירוע נהרגו רב-סרן יוחאי קלנגל וסמ"ר דור חיים ניני הי"ד ושבעה חיילים נפצעו.

בתוך כך, מזכ"ל חיזבאללה אמר הצהריים באירוע בלבנון כי: "הישראלים מאמינים ביכולת שלנו להיכנס לגליל ולא מאמינים ביכולת של הצבא שלהם להיכנס לדרום לבנון. זה שינוי גדול, זה לא היה ככה בעבר".

לדברי נסראללה: "בהתמודדות מול ישראל אנחנו חזקים, והפכנו חזקים יותר. וטוב שישראל אומרת את זה, שיידעו את זה. הישראלים אומרים שיש להם הרבה מידע עלינו, ואני אומר - אם הייתם יודעים באמת כמה יכולות יש לנו, זה רק היה מרתיע אתכם יותר, אז טוב לנו שישראל תדע עלינו דברים".

מזכ"ל חיזבאללה הוסיף: "כיום יש לנו יכולות רבות, הרבה יותר ממה שהיה לכל כוחות ההתנגדות בלבנון בשנת 2000. הם נכשלים בניסיון לכבות אותנו. האם נשק או כסף הוא זה שדוחף את האימהות לשלוח את פרי רחמן לחזית הקרב? ממש לא. רק האמונה, הרוח והתרבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר