הפריפריה מתחזקת

העיתונאי אלישיב רייכנר מצטרף ל'ימין החדש'

מצטרף חדש לשורות 'הימין החדש' העיתונאי אלישיב רייכנר. בנט: "ישראל תחזור לנצח גם בפריפריה". רייכנר: "אני מקווה לבטא את עולם הערכים שלי גם בזירה הציבורית" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
על רקע המדבר (צילום: יח"צ)

רכש חדש: הימים האחרונים טרום הגשת הרשימות, מביאות את המפלגות להוציא את כל מרכולתם החוצה. היום (שני) הכריזו במפלגת "הימין החדש" על צירוף 'כוכב' חדש למפלגה, העיתונאי והסופר אלישיב (שיבי) רייכנר.

רייכנר (43) הוא פעיל חברתי , ובין היתר בולט ב'מנהיגות תנועת הפריפריות', לצד כתיבה חברתית בעיתון "מקור ראשון". בצעירותו למד רייכנר בישיבת ירושלים לצעירים, הוא בוגר המחזור הראשון של ישיבת ההסדר בירוחם שהוקמה בשנת 1993 ובמשך שמונה שנים שימש כרכז חינוכי ב'מדרשת ביחד' בעיירה. רייכנר, נשוי לדפנה ואב לחמישה.

כמו הרבה מן הכתבים הדתיים, את תחילת דרכו בתקשורת עשה כעוזרו של העיתונאי והח"כ לשעבר אורי אורבך ז"ל. שאי אז, בשנות ה-2000, ניהל תוכניות בערוץ 'התכלת', בנוסף גם כתב בעיתון "הצופה", ובכתב העת 'נקודה'. במשך השנים הבאות, שימש כעורך תוכניות יהדות בערוצי טלוויזיה שונים.

רייכנר גם איש וסופר, ובין ספריו ניתן למנות את "דווקא שם" - סיפורם של אנשי ההתיישבות החברתית, "כאן חיים יחד" - סיפורן של מסגרות החינוך המשלב והקהילות המשותפות, "באמונתו" - סיפורו של הרב יהודה עמיטל, "כתום המאבק" – המגולל את סיפורו של גוש קטיף במערכה, "רופא בדם" - סיפורו של ד"ר שמואל גיליס, ו"הנני" - סיפור חייו של הרב חיים דרוקמן.

השר בנט אמר על הצטרפותו של רייכנר: "שיבי מצטרף לסיירת של הימין החדש ביחד עם הנבחרת המצוינת שלנו, כדי שישראל תחזור לנצח גם בפריפריה. בביטחון, במשפט, בתחום המדיני והחברתי - הימין החדש זה הימין האמיתי".

השרה איילת שקד אמרה כי "אלישיב רייכנר מייצג את ערכי הציונות והישראליות העמוקים ביותר. ערכים של הפרחת הנגב, כמצוותו של בן גוריון, ושל תורה ועבודה כפי שחונך בציונות הדתית".

רייכנר: "אחרי כעשרים שנה בעולם הכתיבה בהם ביקשתי להשמיע קול דתי-לאומי חברתי מהנגב, אני מקווה לבטא את עולם הערכים שלי גם בזירה הציבורית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר