אבי אילסון: "לא באמת תכננתי להיות זמר"

אבי אילסון, אחד הזמרים העסוקים בשוק, בראיון בתכנית 'המבקר' בו הוא מספר על הקליפים המושקעים במיוחד וגם מוכן להתמודד בחיוך רחב עם "בושות" מהעבר. וגם פינת 'המסננת' עם השירים והקליפים החדשים (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: אריאל ליבא)

הזמר אבי אילסון התארח לרגל הוצאת הקליפ החדש שלו "זמן חופה" בתכניתו של נתנאל לייפר - 'המבקר' וסיפר כיצד הפך מקלידן צעיר לזמר מצליח ועסוק. "אני בכלל התחלתי כקלידן. אנשים לפעמים שואלים אותי איך עושים את זה אבל לא באמת תכננתי להיות זמר, אין איזה ווייז שמראה לך את הדרך".

אילסון מתייחס גם לקליפים המושקעים במיוחד שהוציא בשנה האחרונה, "אני מאמין שהיום צריך להנגיש שיר גם בויזואל. הרבה בהתחלה אומרים לי "לא הגזמת?" אבל בסוף התגובות שוות את ההשקעה".

לצפיה: באבי אילסון - "זמן חופה"

לשאלה מדוע הוא חש צורך ליצור מוזיקה מקורית הוא מסביר, "במשך שנים בניתי את הקריירה של החתונות וכמו בכל תחום כל אחד להביא אמירה ולהיות הכי טוב בתחומו. לסטנדרט של חתונות אפשר ומספיק לשיר "עוד ישמע" אבל כדי לנגוע ביהודי בכל מקום בעולם צריך יותר מזה".

"פתאום אתה מבין שבן אדם יכול לשבת בקצה העולם בקהילה יהודית מצומצמת ולהאזין לי וזו זכות ואם לא הייתי מביא את הרמה הגבוהה הזו וההשקעה הזו זה היה מתמוסס ולא תופס כמו שתפס", הוא מוסיף בליווי סיפורים מרחבי העולם.

"קיבלתי טלפון מפתיע מהרב לסרי שסיפר שבמשך שנים הוא יושב עם אשתו במדרשיה לבנות חוזרות בתשובה והם מלמדים אותן על זמן החופה וכל מה שקורה בשמים והוא אמר שאם יש שיר שמדבר על זה זה השיר שלי, וסיפר לי כי ישב והוזיל דמעות כשהאזין לו. וזו התגובה הכי מרגשת שיכולתי לקבל", מספר אילסון.

לצפיה: באבי אילסון - "חתן וגם כלה"

"לא הכל זה ביזנס, חלק מהעניין זה להשאיר את החותם שלי ולתת אמירה. התחלתי צעיר ואני מסתכל שנים קדימה וזו המטרה" הוא אומר.

האזינו לראיון המלא בתכנית 'המבקר'.

לשירים המלאים מפינת 'המסננת':

אהרן רזאל - רחמים ניסן

מרדכי רוט - לך מחכים

אבישי בדין - סך הכל

זלמן פולק - הבדלה מוזיקלית

נתנאל מנת - הבט נא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר