הסיוט של החרדים

יאיר לפיד: "האיחוד עם בני גנץ על השולחן; נהפוך כל אבן"

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד הכריז הערב כי האיחוד עם יו"ר 'חוסן לישראל' בני גנץ - עדיין על השולחן: "נהפוך כל אבן. בניגוד לכל מה שפורסם, אין בכלל דיון עם גנץ על מיקומים או רוטציה" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: גילי יערי / FLASH90)

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד הציג הערב (שני) את הנבחרת שלו לכנסת ה-21 והצהיר כי האיחוד עם בני גנץ עדיין על השולחן: "נהפוך כל אבן עד הרגע האחרון". יצוין כי מדובר בחשש הגדול של המפלגות החרדיות, שם - כפי שנחשף ב'כיכר השבת' - הכינו רשימה אפשרית לריצה משותפת במצב של איחוד גנץ-לפיד.

במהלך נאומו אמר לפיד: "האופציה נמצאת על השולחן. אני לא אוריד אותה עד הרגע האחרון. נהפוך כל אבן. בניגוד לכל מה שפורסם, אין בכלל דיון עם בני גנץ על מיקומים. ראשון, שני, רוטציה. על זה מדברים בסוף המשא ומתן. אחרי שסוגרים את הדברים החשובים".

לדבריו: "מה שחשוב לנו, מה שחשוב לי, הוא שנתנו לכם התחייבויות. אני רוצה תשובות ברורות על ההתחייבויות האלה. בשלב הזה, וכבר לא נשאר הרבה זמן, לא קיבלתי אותן. יש עתיד היא לא מריצה שמעמיסה מנדטים. היא תנועה עם השקפת עולם מגובשת. אנחנו פה כי התחייבנו לשינוי במדינת ישראל. המטרה היא להקים מפלגת שלטון. המטרה היא לנצח. אבל למפלגת שלטון צריכה להיות מדיניות. אי אפשר ללכת לבחירות בלי שאנשים יידעו מה העמדות שלך. אנחנו התחייבנו".

רשימת 'יש עתיד' לכנסת ה-21

"אם נקבל התחייבות ברורה על הנושאים האלה", הצהיר לפיד: "שהם בסך הכל לא מסובכים, נכנס מצידי עוד הלילה לחדר עד שייצא עשן לבן. את הכל עוד אפשר לסדר.

"אבל אני רוצה להגיד מפה לבני גנץ: הנה מה שלמדתי בשבע שנים בפוליטיקה. שבע שנים לחימה בשוחות: אי אפשר להתחמק מנושאים לא נוחים. עשיתי את הטעויות האלה. זה לא עובד. אם נקבל תשובות ברורות, עוד יש על מה לדבר. אם לא נקבל תשובות ברורות, יידע כל אדם באולם הזה שהוא חלק מתנועה שיש לה דרך. שיש לה עקרונות. שאף פעם לא מתבלבלת בין עקרונות לבין כסאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר