החשש וההבטחה

נתניהו הפציר באלי ישי: אל תתמודד עצמאי

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש עם יו"ר 'יחד' אלי ישי והפציר בו שלא יגרום לאיבוד קולות בימין. נתניהו ביקש מישי להסכים להשתבץ במקום ריאלי והתחייב שיקבל תפקיד בממשלה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי ובנימין נתניהו (צילום: קובי גדעון / FLASH90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (שני) עם יו"ר 'יחד' אלי ישי, בניסיון להביא לחיבור מפלגות הימין בשל החשש לאיבוד מנדטים בגוש הימין.

לדברי גורמים ב'יחד', נתניהו ביקש מישי להסכים להשתבץ במקום ריאלי ב'הבית היהודי', גם אם לא מדובר ברביעייה הראשונה. נתניהו התחייב לישי שיקבל תפקיד בממשלתו שתורכב לאחר הבחירות.

גורמים ב'יחד' אומרים ל"כיכר השבת": "שום דבר לא סגור, אנחנו במגעים. גם אם נלך לריצה עם 'הבית היהודי' - מדובר בריצה טכנית בלבד, אחרי הבחירות כל אחד יילך לדרכו. אלי הוא נציגו של הגר"מ מאזוז".

ישי עדכן בשעות הערב על המאמצים להגיע לאחדות: "עשיתי כל שביכולתי כדי להביא לאיחוד בגוש הימין. עם זאת, יש גבולות שלא נעבור ותנאים שלא נוכל להסכים להם.

"לאורך כל שנותיי הקפדתי שלא לסור ימין ושמאל ממה שהורו לי רבותי, וכך אנהג גם הפעם. מי שמונע כעת את האיחוד בימין - הוא ורק הוא - יהיה האחראי להקמת ממשלת שמאל".

אמש דווח בחדשות 13 כי נתניהו שוקל לשריין את אלי ישי ברשימת הליכוד, אך ב'יחד' הכחישו ואמרו כי לא מדובר באופציה העומדת על השולחן.

טרם ברור האם הבטחת נתניהו לישי תוביל להשפעה שלילית ביחסים בין ראש הממשלה ליו"ר ש"ס אריה דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר