מאמצי האיחוד

הליכוד מבטיח: לא נתקוף את האיחוד בימין

באיחוד הלאומי הביעו חשש כי בליכוד יציגו אותם כקיצוניים לאחר האיחוד עם עוצמה יהודית. בליכוד מכחישים ואומרים כי בנימין נתניהו מעוניין מאד בחיבור מפלגות הימין (פוליטי)

נתניהו (צילום: נעם ראבקין פנטון / Flash90)

בעקבות החששות, בליכוד מתחייבים פומבית כי לא יתקפו את איחוד המפלגות בימין, אם וכאשר ייצא אל הפועל. את החשש העלה אתמול (שני) יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

על פי סמוטריץ', אחרי איחוד עם עוצמה יהודית, ייצאו בליכוד בקמפיין המציג אותם כקיצוניים מתוך מטרה "לשתות לנו את המנדטים", כלשונו. סמוטריץ' הציע בתמורה לליכוד לשריין את עוצמה יהודית על מנת להציל איבוד קולות לגוש הימין.

בתגובה נמסר היום מהליכוד, כי "ראש הממשלה נתניהו פועל לטובת איחוד בין "הבית היהודי", "האיחוד הלאומי", "עוצמה יהודית", ואלי ישי במטרה להציל את גוש הימין ולמנוע אובדן קולות. בניגוד לספינים, הליכוד לא יתקוף איחוד זה בשום צורה במהלך מערכת הבחירות - אלא להיפך".

המגעים לאיחוד המפלגות לא מתקדמים בינתיים. רפי פרץ, יו"ר הבית היהודי, תקף היום את עוצמה יהודית ואמר כי "האחריות הלאומית בידיים של עוצמה לישראל. הגיע הזמן להתפקח - לקבל את הצעת הבית היהודי לבלוק טכני או לפרוש. ציפי ליבני כבר הבינה שהיא מפריעה לשמאל לנצח. עוצמה לישראל ממשיכים לזרוק מנדטים לפח ומביאים עלינו את אוסלו ב'".

מנגד, ב'עוצמה' אמרו ל"כיכר השבת", כי עד כה פרץ לא הציג אף הצעה אמיתית וכי מדובר בחלק מהקמפיין שלו: "אם הוא רוצה להגיע לבלוק אמיתי, זה יקרה בשעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר