חילול הקברים בצרפת

נתניהו: "האנטישמיות, מגפה שמסכנת את כולם"

ראש הממשלה נתניהו מגנה את חילול הקברים בצרפת ואומר כי מדובר ב"דבר מזעזע" שנעשה על ידי "אנטישמים פרועים", וקרא לכל מנהיגי אירופה לצאת נגד מגפת האנטישמיות (עולם)

(צילום: עומר מירון, לע"מ; סאונד: בן פרץ, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגנה את חילול הקברים בצרפת ואומר כי מדובר ב"דבר מזעזע" שנעשה על ידי "אנטישמים פרועים", וקרא לכל מנהיגי אירופה לצאת נגד מגפת האנטישמיות.

כפי שדווח מוקדם יותר, שעות לפני תחילתה של סדרת מחאות כנגד האנטישמיות הגואה בצרפת, חוללו 80 מצבות בבית עלמין יהודי, בכפר קווצנהיים כעשרה ק"מ משטרסבורג.

על המצבות שחוללו רוססו כתובות נאצה וצלבי קרס. צלבי קרס רוססו גם על האנדרטה לזכר קורבנות השואה. על אחת המצבות רוססה הכתובת; 'הזאבים השחורים'.

למקום הוזעקה משטרת הז'נדרמריה, שמיהרה לסגור את בית העלמין כדי לאפשר לאנשי הזיהוי הפלילי לאסוף ממצאים. עפ"י הערכת המשטרה שני אנשים ביצעו את הפשע הנורא.

ראש הממשלה נתניהו אמר בהתייחסו למקרה כי "קרה היום דבר מזעזע בצרפת, 80 קברים יהודיים חוללו בסמלי נאצים על ידי אנטישמים פרועים. אני קורא לכל מנהיגי צרפת ואירופה לצאת בתקיפות נגד האנטישמיות, זו מגפה שמסכנת את כולם, לא רק אותנו, ויש לגנות אותה בכל מקום ובכל פעם כשהיא מרימה את ראשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר