שריוני גבאי

האלוף במיל' טל רוסו מצטרף למפלגת 'העבודה'

האלוף במיל' טל רוסו, לשעבר מפקד פיקוד דרום, מצטרף למפלגת 'העבודה' בראשות אבי גבאי, זאת לאחר שורת ניסיונות לצירוף דמויות מוכרות לרשימה, ללא הצלחה (פוליטי)

טל רוסו. ארכיון (צילום: Ben Avraham/Defence ministry/Flash90)

האלוף במיל' טל רוסו מצטרף למפלגת 'העבודה' בראשות אבי גבאי, זאת לאחר שורת ניסיונות לצירוף דמויות מוכרות לרשימה, אך עד כה ללא הצלחה.

רוסו, ששימש בעבר כמפקד פיקוד דרום, מפקד מפקדת העומק וראש אגף המבצעים, יערוך מחר, יום רביעי, מסיבת עיתונאים עם אבי גבאי, בה תוצג הצטרפותו.

רוסו יוצב במקום השני, אחרי אבי גבאי ולפני איציק שמולי, במקום השמור לשריון היו"ר.

יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איציק שמולי: "‏מברך על הצטרפותו של האלוף טל רוסו למפלגת העבודה. רוסו, אלוף פ. דרום וראש אגף מבצעים, הוא קצין מצטיין ומוערך שיוכל לתרום רבות להצלחת המפלגה. ולאלה ששואלים על הזזתי מהמקום המוביל - תשובתי ברורה: חובה לשים בצד כעת כל אינטרס אישי ולהציב לפני הכל את השיקול הלאומי והמפלגתי. טל בהצלחה!".

ראש האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ אמרה כי "מדובר באדם ראוי אשר שירת את המדינה כל חייו ותרם רבות לביטחונה. צירופו מהווה גיוון חשוב לרשימה. רשימת העבודה לכנסת היא הרשימה הטובה, החזקה, המגוונת, האטרקטיבית והחרוצה ביותר מבין כל הרשימות ואני גאה בה".

ח"כ עמיר פרץ: "ברוך הבא טל רוסו! עבדתי עם טל רוסו כשכיהנתי כשר הביטחון, והכרתי קצין אמיץ ואחראי, אדם עם ראיה רחבה שרואה בשילוב התפיסה הצבאית והמדינית כדרך להבטיח את ביטחון ישראל. רוסו הוא איש צוות שיודע לשתף פעולה ויוצר אוירה אופטימית לקראת כל משימה. אין לי ספק כי תרומתו תהיה חשובה למאבק הפוליטי העומד בפנינו".

בימים האחרונים, כך לפי הדיווחים, הציע גבאי שריון ברשימה לראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', ולח"כ חיים ילין שלא הוצב ברשימת 'יש עתיד', אך שניהם סירבו.

בשבוע שעבר, נערך פריימריז במפלגה, לאחריהם אמר גבאי כי באם לא ימצא מועמדים ראויים לשריונים שביקש ברשימה, הוא יוותר על השריונים.

כזכור, לאחר בהגיע איציק שמולי למקום הראשון, אחריו - סתיו שפיר, שלי יחימוביץ', עמיר פרץ, מרב מיכאלי, עמר בר לב ורויטל סוויד. ח"כ איתן כבל הגיע למקום ה-15 ברשימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר