המתקפה והתגובה

נתניהו מחזיר לבני גנץ: "תתבייש לך" • צפו

לאחר שתקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על שטס לחו"ל בעת שהוא שירת בצבא, מחזיר נתניהו במתקפה משלו על בני גנץ: "תתבייש לך, על מה אתה תוקף אותי?" (חדשות)

(צילום: הליכוד)

"בזמן שאני שכבתי בתעלות, אתה בילית במסיבות קוקטייל", תקף אמש (שלישי) בני גנץ, יו"ר 'חוסן לישראל', את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלא נותר חייב בסרטון חדש.

"בני גנץ, תתבייש לך", אומר נתניהו, "אתה תוקף אותי, חייל וקצין בסיירת מטכ"ל, שפיקדתי על מבצעים רבים מעבר לקווי האוייב, שנפצעתי במבצע לשחרור חטופי מטוס סבנה, שכמעט איבדתי את חיי בקרב אש בתעלת סואץ, שסיכנתי את חיי פעם אחר פעם למען המדינה שלנו, שאתה מוכן לסכן בנסיגות חד צדדיות ובתמיכה שלך בהסכם המסוכן עם איראן".

נתניהו המשיך ותקף: "ועל מה עוד אתה תוקף אותי? על האנגלית שבפי, האנגלית שהיא כלי ראשון במעלה במלחמת ההסברה שלנו ושסייעה לי רבות להביא את יחסי החוץ שלנו לשיא של כל הזמנים".

"בני, תתבייש לך", אומר נתניהו, "אני מבקש להודות לחבריי לנשק מסיירת מטכ"ל לרוחב הקשת הפוליטית שיצאו נגד הדברים המקוממים הללו והתייצבו מאחורי האמת

"אזרחי ישראל, בבחירות הקרובות תדרשו גם אתם להתייצב, להתייצב ולבחור בין ממשלת שמאל חלשה בראשות בני גנץ לבין ממשלת ימין חזקה בראשותי".

בנאומו אמש, בעת הצגת הרשימה, אמר בני גנץ כי "בעשור האחרון שלטה בישראל מפלגת שלטון אחת, במפלגת השלטון שלט שליט יחיד. לא הייתה לו אופוזיציה פנימית ולא הייתה לו אופוזיציה חיצונית. הוא שלט במדינה באמצעות הסתה, הולכת שולל והטלת פחד. פעם זה שונה. השליט היחיד לחוץ, פוחד, מזיע".

גנץ המשיך ותקף: "כאשר אני שכבתי בתעלות הבוץ עם חייליי בלילות חורף קפואים – אתה, בנימין נתניהו, עזבת את ישראל כדי ללמוד אנגלית ולתרגל אותה במסיבות קוקטייל מפוארות. בימים שבהם פיקדתי על יחידת שלדג במבצעים מסכני חיים במדינות אויב, אתה, בנימין נתניהו, פילסת את דרכך באומץ ובנחישות בין עמדות איפור באולפני טלוויזיה.

"בשעה שאני הכשרתי דורות של מפקדים ולוחמים, אתה לקחת שיעורי משחק בסטודיו בניו יורק. ובלילות המתח והדריכות שבהם נרדמתי לשעת שינה חטופה במדים ונעליים, אתה, בנימין נתניהו, חדרת לעמדות המדידה של מעצבי החליפות הנחשבים בעולם, ושבת בשלום לבסיסך במלונך היוקרתי.

"בעוד חודש וחצי נלך כולנו לבחור בין שליט שיש לו אנגלית מבוסטון, איפור כבד, וחליפות יוקרה – לבין מנהיגות ישראלית, אמיתית, אכפתית, לא מזויפת ולא מלאכותית. מנהיגות בגובה העיניים. בבחירות האלו ישראל צריכה לבחור: ביבי לפני הכל – או ישראל לפני הכל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר