דרעי מתחייב:

"לא נשב עם גנץ ולפיד - גם אם ביבי בראש"

דרעי עקץ ואמר כי הרוטציה בין בני גנץ ויאיר לפיד תהיה רק על ראשות האופוזיציה • הוא הכחיש כי חסם את כניסתו של אלי ישי לסיעת ש"ס, והסביר מה עיכב את האיחוד החרדי (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דרעי (צילום: פלאש 90)

החשש בש"ס מפני איחוד המפלגות במרכז - שמאל: יו"ר המפלגה, השר אריה דרעי מבהיר הבוקר (חמישי) כי גם אם בנימין נתניהו יהיה זה שירכיב את הממשלה הבאה, אם יצרף לקואליציה את חוסן לישראל ואת יש עתיד - ש"ס לא תצטרף לממשלה.

"גנץ איבד את האפשרות לשבת עם נתניהו, ברגע שהתחבר ללפיד", הצהיר דרעי בראיון לגלי צה"ל. "החרדים לא יישבו בממשלה הזו".

דרעי טען כי "גנץ הפסיד הלילה. אם היה רץ לבד היה יכול להצטרף לממשלת נתניהו, כרגע החלוקה המרכזית בין גנץ ללפיד תהיה על ראשות האופוזיציה", עקץ.

בהתייחסות לאיחוד בגוש הימין אמר דרעי כי מדובר בצעד מבורך, וכי צדק ראש הממשלה שפעל לאיחוד עוצמה יהודית עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי. על הטענות נגד שילוב בן גביר ברשימה אמר: "יש לי יותר מן המשותף עם איתמר בן גביר מאשר עם יאיר לפיד, הוא הפך את השנאה לחרדים למקצוע. אלה ששונאים את היהדות יותר טובים?".

לסיכום הראיון הגיב דרעי לטענות כי הטיל וטו ומנע את צירופו של אלי ישי לרשימה המאוחדת בימין. הוא הכחיש את הדיווח ואמר: "אני לא מתערב בשום אופן בעולם בהרכבת רשימות של שום מפלגה. לא התערבתי ואני לא מתכוון להתערב. כמו שאני לא מוכן שיתערבו אצלי במפלגה, למעט מועצת חכמי התורה שקובעת אצלנו את הרשימה".

בראיון שיתפרסם מחר בעיתון ישראל היום, תוקף דרעי בחריפות את אלי ישי, טוען שהסרטון שבו נראה הרב עובדיה יוסף מכנה אותו "גנב" ערוך לחלוטין, ומאשים את ישי כמי שעומד מאחורי הדלפתו. "אין לי ספק שזה אלי ישי", אומר דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר