רגע האמת

איחוד גם בימין? הערב: נתניהו ימסור הצהרה

שעה קלה לפני סיום מועד הגשת הרשימות, ימסור ראש הממשלה הצהרה מיוחדת לתקשורת, במקביל למאמציו לאיחוד מפלגות בגוש הימין כתשובה לאיחוד בשמאל ובמרכז (פוליטי)

נתניהו (צילום: נעם ראבקין פנטון / Flash90)

בעקבות איחוד מפלגות המרכז והמגעים לאיחוד בשמאל בין מפלגות העבודה ומרצ, מקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו התייעצויות בשעות האחרונות בניסיון להביא לאיחוד גוש הימין.

הערב (חמישי), בשעה 20:30 ימסור נתניהו הצהרה מיוחדת לתקשורת, שעות ספורות לפני מועד סיום הגשת הרשימות לכנסת.

על פי דיווחים, נתניהו פנה לשר משה כחלון בהצעה לשלב את מפלגת כולנו ברשימת הליכוד. למרות הקושי הפרוצדורלי מבחינת תקנון מפלגת הליכוד, גורמים בליכוד העריכו כי הצעד אפשרי.

החשש הוא מפני מפלגות בימין, אלו שהיו שותפות קואליציוניות בקדנציה היוצאת, שלא יעברו את אחוז החסימה. על פי הסקרים, כולנו מתמודדת מסביב לאחוז החסימה, וברבים מהסקרים האחרונים, ישראל ביתנו אינה עוברת את אחוז החסימה.

כחלק מהמאמצים, הצליח נתניהו ביממה האחרונה להביא לאיחוד מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי עם עוצמה יהודית, לריצה משותפת כבלוק טכני.

איחוד בין הליכוד למפלגת הימין החדש של השרים נפתלי בנט ואיילת שקד אינו אפשרי, לאור העובדה כי האחרונים כבר הגישו את רשימתם לוועדת הבחירות המרכזית.

היום, בראיון לאולפן ynet אמר בנט, כי הוא קורא לנתניהו להתאחד עם מפלגותיהם של משה פייגלין, משה כחלון ואביגדור ליברמן. לטענתו, שלוש המפלגות האלו הם רשימות שלא עוברות את אחוז החסימה, ולכן חייבים להתחבר לגוש גדול, כדי לא לאבד אף מנדט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר