מאחורי גבו של וידר

בני ברק: סולחה בין 'הליכוד' לאברהם רובינשטיין

בעוד יעקב וידר משמש כאופוזיציה לראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, סלל ראש העיר את הדרך לסולחה עם זאב פליישמן, המועמד החרדי ברשימת 'הליכוד' לכנסת (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הסולחה (באדיבות המצלם)

תפנית ביחסי הליכוד והחרדים בבני ברק? תלוי את מי שואלים. הקרב בין אנשי 'הליכוד' מהאופוזיציה בעיריית בני ברק לראש העיר אברהם רובינשטיין אמנם בשיאו, אך הנציג החרדי הרשמי ברשימת 'הליכוד' לכנסת, פתח ציר חדש מול ראש העיר.

בעוד יו"ר המטה החרדי בליכוד, יעקב וידר, משמש כאופוזיציה לראש העיר המכהן, הרי שהנציג הרשמי החרדי, שניצח את וידר בפריימריז ונכנס לרשימת הליכוד - זאבי פליישמן, פתח השבוע ציר מול ראש העיר רובינשטיין.

השבוע, התקיים באולם מועצת העיר בני ברק, טקס פתיחת לשכה לפניות הציבור בראשות צבי פישבך מראשי סניף הליכוד בבני ברק, במעמד ראש העיר אברהם רובינשטיין, חברי הנהלת העיר ואישי ציבור שונים ובהם ויקטור ימין, מספר 2 בסיעת הליכוד בבני ברק, הנציג החרדי ברשימת הליכוד לכנסת זאב פליישמן, ובכיר עיריית בני ברק לשעבר אהרון גרינשטיין.

ההפתעה הייתה כאשר ראש העיר הנמנה על אנשי 'דגל התורה' נאם בטקס וציין כי ההחלטה לפתוח לשכה לפניות הציבור מסמלת דרך חדשה ביחסים בין כלל הציבורים בעיר בכלל, ובין אנשי יהדות התורה לאנשי הליכוד בעיריית בני ברק בפרט.

זאב פליישמן, מי שנבחר לשמש כנציג החרדי בליכוד, שוחח ארוכות עם ראש העיר רובינשטיין והבטיח כי יסייע לו ככל שיתבקש מול שרי מפלגת הליכוד האמונים על משרדי ממשלה רבים.

גם בבחירות הקודמות נקט ראש העיר דאז חנוך זייברט באותה שיטה והעניק את הלשכה לפניות הציבור לשלמה אלמגור, יו"ר הליכוד דאז, בתמורה לכך שהליכוד לא יתמודדו בבני ברק.

מהליכוד נמסר בתגובה: "כבר בבחירות למועצת העיר העסקנים הריצו את פליטי מפלגתה של ציפי לבני תוך שהם מנסים להטעות את הציבור ולהתחזות לרשימת הליכוד, אבל הציבור חכם יותר ורשימה זו התרסקה ולא עברה את אחוז החסימה".

"העסקנים כעת שוב בלחץ אחרי שסיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק, בראשות יעקב וידר, מקיימת את הבטחותיה ועוצרת את חגיגת השחיתות והקומבינות בעיר, ולכן הם שוב מנסים להתחזות לליכוד".

"יעקב וידר מחויב אך ורק לתושבים ופועל אך ורק למענם, ולכן העסקנים לא הצליחו לקנות אותו כמנהגם, אך לצערנו היו אחרים שלא עמדו בניסיון. אנחנו שמחים על ההודעה על פתיחת לשכה לפניות ציבור בשעה טובה, ורואים בה הישג גדול שלנו, לכן ניתן לה את כל הסיוע הנדרש אך נוודא שלא תשמש שוב ככלי לקומבינות וחלוקת ג'ובים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר