רצח הזוג כדורי

קרובת המשפחה שנעצרה שוחררה למעצר בית

קרובת המשפחה של בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל, שנרצחו לפני כחודש וחצי, בשכונת ארמון הנציב בירושלים, שוחררה הבוקר (ראשון) למעצר בית, לאחר חמישה ימי מעצר (חדשות)

קרובת המשפחה בביהמ"ש, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

קרובת המשפחה של בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל, שנרצחו לפני כחודש וחצי, בשכונת ארמון הנציב בירושלים, שוחררה הבוקר (ראשון) למעצר בית.

כזכור, בשבוע שעבר נעצרו בעל ואישה, קרובי משפחתם של הזוג כדורי, כאשר הבעל נחשד במעורבות לרצח והאישה חשודה בשיבוש הליכי חקירה.

הבוקר, בית המשפט החליט לשחררה למעצר בית עד יום שישי, בעקבות של 5,000 שקלים. בנוסף, הורה על הרחקתה מהמשרד שבו עבדה החשודה למשך 30 יום, הרחקתה מהדירה שבה בוצע הרצח למשך 30 יום ואיסור ליצירת קשר עם מעורבים בתיק.

כזכור, יומיים לאחר הרצח נעצר פועל בניין למשך מספר שבועות בסיומן שוחרר בתנאים.

עורכי הדין של קרובת המשפחה בשיחה עם 'כיכר השבת'

בתחילת השבוע שעבר, לאחר מספר פעולות חקירה, הוזמנו מספר קרובי משפחה לימ"ר ירושלים, שם הם נחקרו באזהרה. לאחר מכן הם הובאו להארכת מעצר, שם הוארך מעצר הבעל בשמונה ימים ומעצרה של האישה הוארך בחמישה ימים.

המשטרה סבורה כי יש חשד סביר למעורבות של קרובי המשפחה ברצח. עורך דינה הגיש ערר לבית משפט המחוזי, אך הערר נדחה.

היום הגיעה קרובת המשפחה שחשודה בשיבוש הליכי חקירה לבית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרה ושם, כאמור, היא שוחררה בתנאים.

פרקליטיה, עורכי הדין שי לוי ושלמה לוי אמרו כי "החשודה שוחררה היום לאחר מספר ימי מעצר. מלכתחילה טענו שהמעצר הזה מיותר, ומדובר באנשים חיפם מפשע. אנחנו סבורים שקו החקירה הזה מלכתחילה פגום, הוא אינו עולה בקו של חשד סביר.

"ביחד עם השמחה הגדולה על שחרורה, גם עצובים על מעצר ארוך של אישה, אמא של תינוק, שעדיין יונק אנחנו מקווים שהיא תחזור במהרה לסדר יומה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר