בתוך הנגמ"ש

תוכנית המאה: עימות חריף בין נתניהו לבנט

בנט: "נתניהו וטראמפ מתואמים, ארה"ב תדחוף לממשלת נתניהו-לפיד-גנץ שתאפשר הקמת מדינה פלסטינית" • 'הליכוד': "נציגים מהימין החדש קיימו מגעים עם לפיד-גנץ כדי להצטרף אליהם אחרי הבחירות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט. ארכיון (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

"אנחנו רוצים לראות את עזה והגדה תחת הנהגה מאוחדת" הכריז הערב (שני) ג'ארד קושנר, חתנו היהודי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, והצליח לעורר סערה בימין הישראלי.

השר נפתלי בנט מיהר לתקוף : "דברי קושנר מוכיחים את מה שכבר ידענו - ביום שלאחר הבחירות ידחפו האמריקאים לממשלת נתניהו-לפיד-גנץ שתאפשר הקמת מדינה פלסטינית על כביש 6 ולחלוקת ירושלים, ונתניהו ייאלץ להתיישר.

"נתניהו וטראמפ מתואמים ביניהם על עיתוי התכנית, מיד לאחר הבחירות. גם הזחילה של מפלגת השמאל לפיד-גנץ פנימה לקואליציה ידועה מראש".

ב'ליכוד' השיבו במתקפה נגד נפתלי בנט ואמרו: "כשבנט ושקד הקימו את הימין החדש הם אמרו שעשו זאת כדי למשוך קולות מלפיד וגנץ בכדי להגדיל את גוש הימין, ושהם לא ירו בתוך הנגמ״ש. עכשיו הם באים בהאשמות שווא נגד הליכוד במטרה למשוך קולות מהליכוד, דבר שיביא לעליית ממשלת השמאל של לפיד-גנץ, שמפלגתם תהיה גדולה יותר מהליכוד.

"בשעה שנציגים מהימין החדש קיימו מגעים עם לפיד-גנץ כדי להצטרף אליהם אחרי הבחירות, ראש הממשלה נתניהו הבהיר כבר חד משמעית שיקים ממשלת ימין.

"ראש הממשלה נתניהו שמר על ארץ ישראל ועל מדינת ישראל מול הממשל העוין של אובמה והוא ימשיך לעשות זאת מול הממשל האוהד של טראמפ", הוסיפו בליכוד.

בנט לא נשאר חייב, והגיב: "הודעת הליכוד היא פייק ניוז טהור וקשקוש מוחלט. הלחץ ברור. קושנר דיבר בקולו. זה ימין או פלסטין. ורק 'הימין החדש' תמנע את הקמת פלסטין בארץ ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר