שלושה שבועות אחרי

התינוק שננטש ברחוב קיבל שם - ושוחרר

לפני כשלושה שבועות אותר בנתניה פעוט, שעות ספורות לאחר שנולד. הוא פונה 'ללניאדו', שם צוות הפגייה העניק לו את השם 'נעם' והיום הוא שוחרר למשפחת אומנה (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

התינוק שננטש לפני כשלושה שבועות ברחוב בנתניה, ואושפז בפגייה בבית החולים לניאדו שוחרר היום (שלישי), בתיאום עם מחלקת הרווחה בעיריית נתניה, להמשך טיפול של משפחת אומנה.

במהלך אישפוזו כ"פלוני אלמוני" ניתן לו השם "נעם" על ידי צוות הפגייה.

בבית החולים 'לניאדו' מציינים כי בהגעתו לבית החולים, סבל נעם מהיפותרמיה והיום, ברוך ה', מצבו יציב. "צוות הפגייה עטף את נעם במהלך תקופת האשפוז באהבה רבה במקביל לביצוע סדרת בדיקות וטיפולים לייצוב מצבו הקליני".

עם שחרורו של נעם, אמר נדב חן, מנכ"ל בית החולים: "אנו מודים לכל מאות המתנדבים שפנו אלינו למתן עזרה ותמיכה. הצוות המסור שלנו העניק לנעם את כל האהבה והחמלה להם הוא היה כל כך זקוק. אני מאחל לנעם חיים בריאים ומאושרים".

כזכור, בשעות הבוקר של יום רביעי לפני כשלושה שבועות, אותר הפעוט, שעות ספורות לאחר שנולד, כשהוא מוטל ברחוב, עטוף במגבת. חובשי מד"א הוזעקו לטפל בפעוט, העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים לניאדו, במצב יציב ובהכרה, כשהוא סובל מהיפותרמיה קלה.

חובש רפואת חירום במד"א דניאל אברג'יל סיפר: "כשהגעתי לרחוב, אישה בשנות ה-40 סימנה לי מהחלון לעלות אליה לדירה, היא סיפרה לי שהיא מצאה את התינוק ברחוב והעלתה אותו אליה הביתה. בדקתי את התינוק שהיה בהכרה ובכה, הוא סבל מהיפותרמיה קלה ועטפתי אותו בשמיכות כדי לחמם אותו. הכנו את הניידת טיפול נמרץ לקראתו והדלקנו את החימום ברכב ופינינו אותו להמשך בדיקות בבית החולים לניאדו בעיר כשמצבו יציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר