5 דברים שאתם צריכים לומר לבן הזוג שלכם כל יום

איך לשמור על הניצוץ בחיי הנישואין כאשר טרדות היומיום אינן נותנות מנוח? התחילו עם אמירת חמישה משפטים פשוטים בכל יום, כמו: "אני אוהב/ת אותך". זה לא מובן מאליו ומועיל ביותר (זוגיות)

(צילום: Gianni Scognamiglio on Unsplash)

אתם והפרטנר הנחמד שלצידכם ביליתם לא מעט בשנה הראשונה של הנישואין, אם במקומות יפים ברחבי והעולם, או בשיחות מרתקות אל תוך הלילה. אך זה היה לפני עידן ועידנים ועכשיו אתם עוסקים יותר בשיחות של "בבקשה אל תשכח לקנות נייר טואלט בדרך הביתה" ו"למה שכחת לפנות את הזבל?".

איך לשמור על אהבה בוערת בחיי הנישואין כאשר טרדות היומיום אינן נותנות מנוח? התחילו עם אמירת חמשת המשפטים הפשוטים האלה בכל יום:

"בוקר טוב"

אלא אם כן אתם משתייכים לאותם "אנשי בוקר" מוזרים, המתעוררים מחייכים, בלי שקיות מתחת לעיניים ומוכנים להכין שייק בריאות עתיר רכיבים, הבקרים הקדחתניים אינם פנויים תמיד לטיפול ברגשות, גם מטלות פיזיות מבוצעות בקושי רב. אנחנו בני אדם - אנו מתעייפים ומשתוקקים לסיים עם רשימת המשימות של היום.

אמירה פשוטה של "בוקר טוב", רצוי בתוספת כינוי חיבה כלשהו, תעזור להזכיר לשותף שלכם שהוא נקודת האור והחלק הטוב ביותר ביום שלכם. כן, זה נשמע דביק, אבל בקרים זוגיים לא צריכים להיות מובנים מאליהם והביטוי הקטן הזה הוא דרך מצוינת לחזק את העניין הזה - אפילו באמצעות הודעת טקסט, אם לוחות הזמנים של השינה שלכם אינם מסונכרנים.

"אני מצטער/ת"

הפכתם את חולצת הטריקו האהובה עליו לוורודה בכביסה, בטעות. שכחתם לרכוש מתנה ליום ההולדת שלו. בלעו את הגאווה שלכם ואמרו שאתם מתנצלים, גם אם אינכם אחראים ישירות למצוקה שלו (כאילו, אם היה לו יום גרוע בעבודה).

המילה הפשוטה הזאת גם מראה לו שאתם מוכנים לוותר על העקשנות שלכם, למענו, ובאופן כללי יותר, היא מבטאת אמפתיה ומזכירה לבן הזוג שלכם שאתם באותה קבוצה כאן. שולם שולם לעולם. סוף הסיפור.

"זה רעיון מצוין"

או מחמאה קטנה דומה. עשו מאמץ לשבח את הפרטנר שלכם לפחות פעם ביום, אם זה אומר להגיד כמה אתם גאים בו כי הוא עמד ביעדים שהבוס הציב לו, או כן, סלמון הוא רעיון נהדר לארוחת ערב.

חלק גדול מלהיות בן זוג טוב היא לעודד בפועל את השותף שלכם ולהצהיר הצהרות חיוביות בפני האדם הכי קרוב אליכם (לא משנה כמה קטנות הן). תהיה לכך השפעה ענקית, מה שיהפוך את אותם אנשים למאושרים יותר ביום שלהם, ולכן, גם ידרום לדינמיקה מאושרת יותר בשותפות שלכם.

"איך עבר עליך היום?"

כל כך קל להיסחף למלחמות הקטנות שלנו ולדרמות שלנו כשאנחנו מרגישים נוח מדי עם אנשים - וזה קורה לעתים קרובות במחיר של שכחה לשאול על הימים שלהם, ולדבר על עצמנו במקום.

אם תשאלו את השאלה הזאת כל יום, תזכירו לבן הזוג כמה אכפת לכם מהכריך של סלט הביצים (מטופש, אבל חשוב) שהוא אכל לארוחת הצהריים.

"אני אוהב/ת אותך"

ואחרון אחרון חביב, שלוש המילים החזקות ביותר בשפה. גם הלא רגשני בינינו חייב למצוא סיבה להזכיר לבן הזוג שלו שהוא אוהב אותו, כל יום. (נניח, חתימה בשיחת טלפון, לפני הירדמות בלילה או הוספת לב אדום לאחר הודעת הטקסט על נייר הטואלט האמורה לעיל).

זה לא משנה שהוא יודע את זה כבר ולא שאמרתם את זה רק אתמול. "אני אוהב אותך" הוא הדרך היעילה ביותר להבטיח שאתם לא מאבדים את ירח הדבש. (גם אם ירח הדבש הוא היסטוריה עתיקה).

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית