חרדים פוזלים ימינה

ה'משפיע המוזיקלי' משיק: המטה החרדי ב'עוצמה יהודית'

ר' מענדל ראטה, בנו של האדמו"ר משומרי אמונים, השיק 'מטה חרדי' במפלגת 'עוצמה יהודית', שיפנה לציבור חרדי, והבהיר: "מאוד מאוד מכבדים את המפלגות החרדיות" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ר' מענדל ראטה (צילום: באדיבות המצלם)

חרדים פוזלים ימינה: המשפיע החסידי הצעיר, ר' מענדל ראטה, המוכר כבנו של האדמו"ר משומרי אמונים, הכריז היום על השקת 'מטה חרדי' במפלגת הימין הקיצוני 'עוצמה יהודית'.

החצר חסידית שממנה הגיע ר' מענדל מחזיקה כמובן בדעות רחוקות מאד משלו, במגוון תחומים, אך הדבר לא מנע ממנו לפנות ימינה ולהקים מטה שיפנה למגזר החרדי, וינסה לשכנעם להצביע ל'עוצמה' שחברה לסיעת 'הבית היהודי'.

בפוסט שפרסם ראטה בדף הפייסבוק שלו, הוא כותב: "ובכן, פתחנו כמה חברים את המטה החרדי של עוצמה יהודית. בשעה טובה. עוצמה יהודית - פון אונזערע! (- משלנו).

"אגיד את האמת. כש'עוצמה יהודית' הצטרפה אל 'הבית היהודי', מצד אחד שמחתי מאוד על האיחוד הזה, אך מצד שני אמרתי לחברים, חברה', פחות נראה לי טעם לפעול עכשיו בציבור החרדי, כי איזה חרדי יצביע עכשיו למפלגה שהיא האיחוד של כל הציבור הדתי לאומי?... הם לא ירגישו שם בבית.

הפרסום הראשון של המטה (צילום מסך)

"אבל החברים, צעירים חרדים תותחים, שבוער להם אהבת ישראל וארץ ישראל, אמרו שחייבים להילחם בכדי שאיתמר בן גביר ייכנס לכנסת, ושאנחנו עושים קמפיין בנפרד, ואין קשר. אני היססתי - אבל הם כבר פועלים, ואני אומר לעצמי: יאללה, נכנסים לזה - וזהו...", שיתף ראטה.

עם זאת, הוא איננו מעוניין לגרור מצביעים מ'יהדות התורה' וש"ס. לדבריו, "כאן חשוב לנו להבהיר: אנחנו מאוד מאוד מכבדים את המפלגות החרדיות של יהדות התורה וש"ס, וחלילה אין לנו כוונה לגנוב כאן מצביעים ותיקים ממפלגות חשובות אלו שייסדו גדולי האומה.

"אבל אנחנו פונים לאלו שהחליטו שהם לא מצביעים למפלגות אלו מסיבות שונות, ונמשכים אחרי מפלגות שונות, ימניות או שמאלניות. צעירים, חרדים חדשים, או כל מיני אנשים שמרגישים שהמדיניות כאן מזלזלת לא פעם בחיילי צה"ל ובביטחון התושבים ובשמירה על ארצינו הקדושה. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

"חברים, בואו איתנו ואחרינו. מכניסים את איתמר בן גביר לכנסת. עוצמה יהודית - פון אונזערע - משלנו!", סיים ראטה את הפוסט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר