מערכת סוערת

התגובות להאשמת ראש הממשלה: 'נתניהו מחריב הכל'

זמן מה לאחר הודעת היועמ"ש על החלטתו להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו, החל להגיע שטף תגובות - חלקן צפויות וחלקן פחות - מהמערכת הפוליטית • ליקטנו את המובחרות (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי עם נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר ההודעה על כתב האישום שיוגש נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מגיעות התגובות מכל קצוות המערכת הפוליטית.

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי אמר: "נתניהו מבייש את מדינת ישראל. מחריב הכל כדי להציל את עצמו. אזרחי ישראל לא רוצים מנהיגות מושחתת. ראש הממשלה מבייש את עם ישראל ואת מדינת ישראל. נתניהו, תתפטר. שים סוף לבושה הלאומית. אל תנהל את הקרב מבית ראש הממשלה".

ח"כ אחמד טיבי, יו"ר משותף לחד"ש-תע"ל הגיב: מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו - שוב מוכח כי ההתנפלות על הציבור הערבי ונבחריו לא הצליחה לכסות על האמת המרה: ראש הממשלה מואשם בשוחד והפרת אמונים. המסרים הנבובים של גנץ חובר לערבים והשיטה המקארטיסטית לדה לגיטימציה של הציבור הערבי לא היתה יותר מאשר: הפטריוטיזם הוא מפלטו האחרון של הנבל, מפלטו של המנהיג הנאשם בשוחד. זהו השיח העיקרי שהציבור חייב לנהל".

ש"ס הגיבה להחלטת היועמ"ש באופן הפוך: "כפי שהודענו מתחילת הדרך, ש"ס תתמוך אך ורק בבנימין נתניהו לראשות הממשלה ותמליץ עליו לנשיא להרכבת הממשלה הבאה".

גם ח"כ ישראל אייכלר הגיב להגשת כתב החשדות נגד נתניהו, ופרסם הודעה בה נכתב: "לראש הממשלה, כמו לכל אזרח אחר, עומדת חזקת החפות. הכל בגלל עמידתו בראשות קואליציית ימין-חרדים. אין חבוש מתיר עצמו מבית האסורים. גם ראש הממשלה לא הצליח להגן על עצמו מפני שלטון הדיקטטורה של התקשורת והמשפטנים העומדים לרשותם".

לדבריו, "הדרך היחידה להגן על הדמוקרטיה וזכויות האדם, מפני רדיפת שלטון הבגץ וזרועותיו, היא 'יהדות התורה' חזקה ומשפיעה שתפעל כחלק מקואליציית נתניהו, לחוקק חוקי התגברות".

ממפלגת 'הימין החדש' של בנט ושקד נמסר: "כפי שאמרנו מתחילת הדרך, לראש הממשלה, בנימין נתניהו, עומדת חזקת החפות ככל אזרח אחר במדינה. אנו מכבדים את החלטת היועץ המשפטי לממשלה, אך כפי שאמר היועץ במילותיו שיבוא לשימוע בלב פתוח ונפש חפצה, כך גם אנחנו נמתין לתום השימוע. מפלגת הימין החדש תמליץ לנשיא המדינה להטיל על בנימין נתניהו את משימת הרכבת הממשלה הבאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר