אייכלר קיבל אות הוקרה על פעילותו בוועדה

אות הוקרה מיוחד הוענק ליו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר על פעילותו למען החולים במחלות נדירות. הטקס נערך לרגל יום המחלות הנדירות הבינלאומי (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

על רקע הבחירות ההולכות וקרבות חוזרים חברי הכנסת של 'יהדות התורה' שוב ושוב על כך שהם מסייעים לכל עניין חברתי ללא קשר לדת מעמד ולאום. הבוקר היה אפשר לראות זאת בעיניים ולדמוע. בטקס מרגש שהתקיים בבית החולים שיבא – תל השומר, הוענק אות הוקרה מיוחד ליו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר על פעילותו למען החולים במחלות נדירות. הטקס נערך לרגל יום המחלות הנדירות הבינלאומי והשתתפו בו ראשי הארגונים, רופאים ועסקני רפואה.

גולת הכותרת הייתה הענקת אות ההוקרה לח"כ החסידי. מי שהעניקה את הטקס בשם המכון למחלות נדירות הייתה ליאורה טבת מנכ"לית העמותה לחולי המופיליה.

בדברים מרגשים שנשאה בפני המשתתפים גוללה את ההיכרות שלה עם פעילותו הפרלמנטרית של אייכלר, ואת השינוי שחל בה באופן אישי לאחר תקופה ארוכה של שיתוף פעולה עבור החולים.

"אנחנו גאים להעניק את אות ההוקרה על פעילות פרלמנטרית עבור החולים במחלות נדירות לח"כ הרב ישראל אייכלר במסגרת פעילותו כיו"ר הוועדה לפניות הציבור של הכנסת" אמרה טבת והוסיפה: "בנימה אישית אני חייבת לציין שהקשר עם הרבה אייכלר היה מעל ומעבר למה שציפינו. הוא נתן לנו שיעור טוב בנבחרי ציבור...אתה הפתעת אותנו. ידעת עלינו כל כך הרבה... יצאנו ממש מופתעים"

בהמשך אמרה: "עזרת לנו לא רק במילים. באנו אליך בבקשה צנועה לעזור לנו ברישום תרופה כדי שיהיה לה סיכוי להיכנס לסל. זו הייתה הבקשה שלנו. אתה לקחת את זה בשתי ידיים ועזרת לנו גם בתיאום פגישות... וגם בקידום הנושא.

מנהלת הוועדה הפתיעה אותנו. התקשרה אליי ואמרה לי שהרב אייכלר רוצה להיפגש אתנו בוועדה, ותבואו מוכנים עם כל מה שאתם רוצים. פשוט תעלו את הכול בלי להסס... ואכן זימנתם לוועדה את בכירי קופות החולים ואת בכירי משרד הבריאות והגענו לוועדה ואתה פשוט לא היית מוכן לשמוע "לא" או "אי אפשר" מאף אחד מהמשתתפים האחרים... אתה חייבת אותם...

יצאנו בהרגשה שבאמת יש מי שדואג לנו ואנחנו לא יתומים. על זה אנחנו מודים לך. על האכפתיות.

ובנימה אישית אישית שינית אצלי הבחנה: את הציניות והיחס לנבחרי ציבור. כאזרחים מן השורה אנחנו חושבים שעובדים עלינו. שלא באמת מתעניינים בנו. אתה שינית את זה אצלי בגדול. לא יודעת אם זה נחשב, אבל לא עניין אותך מי אנחנו, מה אנחנו. הכול היה בסדר מבחינתך. כל מה שעניין אותך זה הדאגה למטופלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר