בעקבות האישום

בני גנץ: "ישיבה עם בנימין נתניהו אינה עומדת על הפרק"

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ יישר הערב קו עם עמיתו לראשות המפלגה יאיר לפיד כשהודיע שלא יישב באותה ממשלה עם בנימין נתניהו, וציטט את פסוקי התורה. צפו בנאומו (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

בני גנץ, יו"ר מפלגת 'כחול לבן', התייחס הערב (חמישי) לראשונה להחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בחשד לשוחד ומרמה והפרת אמונים, בתיקי 1000, 2000 ו-4000.

"'לא תכיר פנים ולא תיקח שוחד כי השוחד יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים'", פתח גנץ את דבריו בציטוט מהתורה. "הערב הוא ערב קשה למדינת ישראל ולאזרחיה, ערב בו היועמ"ש מחליט על הגשת כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן בכפוף לשימוע הוא ערב כואב. אין בי שמחה גם כיריב פוליטי".

"אני מכיר את נתניהו היטב, עבדנו שכח אל שכם, ראיתי אותו ברגעים גדולים וקשים ואני יודע עד כמה הוא אוהב את מדינת ישראל, אבל נתניהו שאני הכרתי לא היה גורר את מדינה והעם למצב שבו יש ראש ממשלה בחצי משרה. עובר בין בתי משפט לעיסוק בסטגיות הקריטיות של ישראל".

גנץ המשיך: "בואו נדמיין את מציאות חיינו כשראש ממשלה מתעסק בסוגיות שקשורות לחיילינו ועובר להתנצח מול עד מדינה. מדינת ישראל ראויה ליותר".

"הייתי מצפה ממך", פנה גנץ ישירות לנתניהו, "לננהל את מאבקך כאדם פרטי ואני מאחל לך הצלחה בכך. מר נתניהו אל תשכח המדינה היא של כולנו ואין שאלה של ימין ושמאל. היום בחרת לצערי לצעוד בדרך שאיננה הולמת ראש ממשלה בישראל. בנימין נתניהו גם אתה מבין כמה מוסדות המדינה חשובים. הייתי מצפה בערב זה קשה ככל שיהיה תנאם נאום ממלכתי כראוי לרוהמ וציני מקמפיין פוליטי שחוצה קווים אדומים. במקום לבחור לטובת העם אתה בוחר בטובתך האעשית זו בחירה רעה שאסור לקחת בה חלק. רק לפני מספר שנים הסברת בקולך שראש ממשלה אשר מציי בהישרדות אישית לא יכול להמשיך בתפקידו".

"מר נתניהו, המדינה הזו יקרה לנו אני משוכנע שהיא יקרה גם לך. בכוחך להפסיק את מחול השדים. ישיבה עם בנימין נתניהו איננה עומדת על הפרק", הצהיר גנץ נחרצות.

"בנימין נתניהו, אני פונה אליך מכאן הערב להתעשת, לגלות אחריות לאומית ולפרוש מתפקידך. אם וכאשר תוכח חפותך, תוכל לחזור לזירה הציבורית בראש מורם. אנחנו ננצח בקלפי. יחד נבחר בטוב נעשה את המיטב, נשיב את התקווה של הכחול והלבן", סיים יו"ר 'כחול לבן' את נאומו.

תגובת הליכוד לדברי גנץ היתה צינית במיוחד, והתייחסה לפרסום נגדו בידי אישה מארה"ב כי ביצע בעבר עבירות חמורות: "כוח החפות עומדת לכל אדם, גם לבני גנץ, ואנו מקווים שהוא ינקה את שמו בהקדם האפשרי מההאשמות החמורות נגדו".

יצוין, כי לאחר הפרסום המביך נגדו בפייסבוק, הגיש גנץ תביעת דיבה נגד האישה, נאוה רון ג'ייקובס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר