ברוגז בחירות

ליברמן: אסור שמשרד הפנים יישאר אצל דרעי

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן תוקף את חברו יו"ר ש"ס אריה דרעי וקורא שלא להשאיר לו את משרד הפנים: "מסתכל מה עובר על משרד הפנים בשנה האחרונה, אלו הם דברים חסרי תקדים" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואביגדור ליברמן (צילום: יעקב כהן)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן תוקף את חברו יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וקורא שלא להשאיר לו את משרד הפנים: "מסתכל מה עובר על משרד הפנים בשנה האחרונה, אלו הם דברים חסרי תקדים".

במהלך דברים שנשא בתל אביב אמר ליברמן: "אסור שמשרד הפנים ימשיך להיות בידיים של ש"ס. אני מסתכל מה עובר על משרד הפנים בשנה האחרונה, אלו הם דברים חסרי תקדים. אני כבר לא מדבר על אותה החלטה לסגור את המרכולים בשבת, שהעבירו סמכויות לשר הפנים שרץ לסגור את המרכולים.

"אף אחד לא פתח מרכולים בשבת כדי לעשות דווקא, באשדוד למשל אלו מרכולים שפתוחים 20 שנה וממוקמים באיזורים המרחוקים מאיזור מגורים. אני הראשון שאתנגד לפתיחת מרכולים בשבת בבני ברק, אבל לסגור מרכולים באשדוד, באילת ובראש פינה זה טירוף הדעת. זה שלקחו את הסמכויות מהשלטון המקומי והעבירו אותן לשר הפנים, זה דבר שלא היה".

"הדבר השני שמרתיח אותי", הוסיף ליברמן: "לפני שאנשים עולים למדינת ישראל הם עוברים בדיקה מעמיקה מאוד לא נעימה כדי להוכיח את יהדותם. אחרי שהסוכנות היהודית ונתיב עורכים להם בדיקות יהדות הם עולים למדינת ישראל. פה מתחילים לפתע לבצע את הבדיקות מחדש. הם אפילו נאלצים לעבור בדיקות דנ״א על מנת להוכיח את יהדותם.

,כל מה שקורה שם ברשות האוכלוסין מבחינת הגישה העויינת וכפייה בצורה הכי בוטה, זה דבר שמועלם לא היה. אני לא מבין איך אנשים עוברים על זה בשקט, כשמכריחים אנשים שעלו מאיזור מסויים בלבד לעבור את הבדיקות הללו. זה לא חל על עולים מצרפת, ארה"ב או אנגליה, רק עולים מחבר העמים נאלצים לעבור בדיקה גנטית על מנת להוכיח את יהדותם.

"זה טירוף מוחלט. הדבר הנוסף שהוא הפוך, במזרח ירושלים משרד הפנים החליט לקצר תהליך של קבלת אזרחות לפלסטינים משש שנים לשנה אחת. שני התהליכים הללו, יחד עם סגירת המרכולים בשבת מביאים למסקנה שאסור שמשרד הפנים יישאר בידיים של ש"ס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר