ביח"ד פורשת

יום טוב סמיה הודיע: לא אתמודד בבחירות

יום טוב סמיה שפרש ממפלגת העבודה והקים מפלגה משלו, הודיע היום כי החליט שלא להתמודד, והוסיף, כי אם עדינה בר שלום הייתה חוברת אליו הם היו עוברים את החסימה (חדשות)

יום טוב סמיה (צילום: ויקיפדיה)

האלוף (במיל'), יום טוב סמיה, הודיע הבוקר (שני) כי הוא, ומפלגתו - מפלגת ביח"ד פורשים מהמירוץ, ולא יתמודדו בבחירות הקרובות לכנסת. בנוסף, טען כי אם מפלגת אח"י ישראלי של עדינה בר-שלום הייתה חוברת אל מפלגתו, הם היו יכולים לעבור בקלות את אחוז החסימה.

בנוגע לחבירה למפלגות אחרות, אמר סמיה: "סקרים שנעשו עבור המפלגה על ידי המכונים גיאוקרטוגרפיה בראשות פרופ' אבי דגני ו- IPSOS בראשות אבינועם ברוג, הראו כי לתנועת ביח"ד קיים פוטנציאל גבוה של 4-5 מנדטים, אשר יבואו לידי ביטוי רק בחבירה למפלגה נוספת כגון כולנו, גשר, אחי ישראלי וגם למפלגת העבודה, אך כל אלו לא נענו להצעה שלי להתחבר".

במערכת הבחירות הנוכחית נרשמו מספר שיא של 47 מפלגות שהגישו את רשימתם לוועדת הבחירות, לעת עתה, ירדו כבר 2 מפלגות: אח"י ישראלי ומפלגת ביח"ד.

כזכור, אלי ישי יו"ר מפלגת 'יחד', הגיש התנגדות לרשם המפלגות, וטען כי שם המפלגה של סמיה - ביח"ד, יקרום לו לנזק ולאיבוד מצביעים, בעקבות השם הדומה של שניהם, כעת, יש לישי לפחות סיבה אחת להיות רגוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר