קטן עליכם: 5 עצות סטיילינג לגברים נמוכים

גם אם אתם נמוכים, זה לא אומר שאתם צריכים להיראות כאלה. יש הרבה טריקים שניתן להשתמש בהם, שאינם כרוכים בפסים אנכיים, או בנעלי פלטפורמה שיעזרו לכם להראות גבוהים יותר (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

חשוב לזכור כי רק בגלל שאתם נמוכים, אין זה אומר שאתם צריכים להיראות כאלה. בגובה מעורב לא מעט עניין של תפיסה ובכוחם של הבגדים לשנות אותה. יש הרבה טריקים שניתן להשתמש בהם, שאינם כרוכים בפסים אנכיים, או בנעלי פלטפורמה.

להלן חמישה טיפים שיעזרו לכם להיראות גבוהים יותר ממה שהדנ"א שלכם העניק לכם בקמצנות יתר:

צבעים מונוכרומטיים

לבישת צבעים אחידים, יש בכוחה להיטיב את המראה שלכם ולעזור ליצור אשליה של גובה. זכרו: כהה יותר, טוב יותר, אם כי כדאי להתרחק ממראה שחור לחלוטין, כי הוא ממש יגרום לכם להיראות קצרים יותר.

אם אתם מערבבים צבעים, או אפילו גוונים, שמרו את אלה הכהים לחלק התחתון של הגוף ואת אלה הבהירים לחלק העליון. זה יצור אפקט התארכות על ידי משיכת העין כלפי מעלה.

מכנסיים בגזרות נמוכות - ביג נו נו

כדאי ללבוש את המכנסיים על המותניים הטבעיים שלכם, על מנת למקסם את קו הרגל שלכם. המראה של רגליים ארוכות יותר הוא גורם מרכזי פה.

כמו כן, הקפידו לבחור במכנסיים בגזרה צרה ככל האפשר מאחר וגם זה יעזור להפוך את הרגליים שלכם ליותר ארוכות.

בלייזר הוא החבר הכי טוב שלכם

חליפת בלייזר תעזור לבנות את הכתפיים, אשר מוסיפות גובה. כמו כן, על ידי שמירה עליה מכופתרת, תיווצר צללית רזה שתגרום לחזה שלכם להראות גדול יותר ולמותניים להראות קטנות יותר, כך תקבלו גם הרזיה וגם אפקט הגבהה.

חייט טוב זה בסיסי

חייט טוב הוא הכרחי, לא משנה מה הגובה שלכם, אבל חיוני במיוחד אם אתם נמוכי קומה. התאמה היא הכל ואתם צריכים מומחה שיעזור לכם להדגיש את הקווים הנכונים ולהסתיר את אלה הרעים.

אם אין לכם חייט טוב, סביר להניח שהבגדים שלכם יהיו רופפים, לא יחמיאו למבנה גופכם ויגרמו לכם להיראות קצרים יותר. אז התארגנו על חייט טוב והגידו לו שאתם רוצים להיראות רזים וגבוהים.

שרוולים קצרים - מחוץ לארון

כל כך הרבה ממה שאתם לובשים יוצר אשליה אופטית ואחד מן הדברים המשמעותיים יותר הוא שרוולים קצרים שיקצרו את זרועותיכם. אם הזרועות שלכם ייראו קצרות, כך גם כל הגוף שלכם.

במקום להתעטף בחולצה קצרת שרוולים, לבשו חולצה בעלת שרוולים ארוכים והוסיפו חפתים להשלמת המראה המכובד ובעיקר, הארוך יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר