מכתב נרגש

חבר המועצת לרב הראשי שהוכה: "נחרדתי"

הגרמ"צ ברגמן, חבר מועגה"ת של דגל התורה, דרש בשלומו של הגר"ג דוידוביץ רבה של ארגנטינה שהותקף בביתו: "זכיתם להיות משוטרי בני ישראל - שהוכו ע"י שלוחי פרעה" (חרדים)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
הגרמ"צ ברגמן (צילום: שוקי לרר)

חבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', הגאון רבי מאיר צבי ברגמן, שיגר מכתב לרבה הראשי של ארגנטינה, הגאון רבי גבריאל דוידוביץ, שהותקף והוכה בביתו בידי כנופיה, ושוחרר אמש (שני) לביתו.

במכתב הנרגש, שהגיע לידי 'כיכר השבת', דורש הגרמ"צ בשלומו של הרב ומחזקו.

"לכבוד ידידי היקר העושה לילות כימים בעמלה של תורה, הרב הגאון ר' גבריאל דוידוביץ שליט"א, הרב הראשי במדינת ארגנטינה. רב שלום וכל טוב, בברכת רפואה שלמה במהרה בתוך שאר חולי ישראל.

"נחרדתי כששמעתי מה שקרה בבואנוס איירס על ההתנפלות על כבודו, שזכיתם להיות משוטרי בני ישראל שהוכו ע"י שלוחי פרעה, שזכו ע"י זה להשראת השכינה עליהם.

המכתב הנרגש

"ישלח השי"ת לכבודו רפואה שלמה לרמ"ח אבריו ושס"ה גידיו במהרה, ויחזק כוחו ויחזור לאיתנו בהוספת חיל לתורה ולעבודת השי"ת כשאיפתכם הנשגבה, להרביץ תורה ולהאדירה, ולעמוד על המשמר לחזק התורה והיראה. ותזכו לאריכות ימים ושנים, ולרוות הרבה נחת דקדושה יחד עם נות ביתו תחי' לאורך ימים טובים, מכל צאצאיכם היקרים, זרע ברך ה' גדולי תורה ויראי שמים, שיחיו לארך ימים טובים, וישמע באהליכם אך ששון ושמחה ותזכו לבשר תמיד בשורות טובות. כעתירת המצפה לישועת ה'. מאיר צבי ברגמן", חותם חבר ה'מועצת'.

יצויין כי המכתב הינו ביטוי לקשר שמתחזק הגרמ"צ עם הקהילה היהודית של ארגנטינה, בה אף נוהג לבקר מדי שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר