בהמלצת השב"כ

נתניהו: ערוץ הטלוויזיה של חמאס - ארגון טרור

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, מחריף את המאבק כנגד ארגון החמאס, והוציא היום (רביעי) צו המכריז על ערוץ הטלוויזיה של החמאס - "אל-אקצא" כעל ארגון טרור (מדיני)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, מחריף את המאבק כנגד ארגון החמאס, והכריז היום (רביעי) על ערוץ הטלוויזיה של החמאס - "אל-אקצא" כעל ארגון טרור.

המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור (מט"ל) והשב"כ, המליצו לרוה"מ ושר הביטחון, להכריז על כלי הנשק התקשורתי של חמאס, כעל "ארגון טרור", נתניהו קיבל את המלצתם, לאור חשיפת שב"כ לאחרונה כי במסגרת הערוץ, החמאס מגייס פעילים חדשים ע"י תעמולה יומיומית המשודרת בערוץ.

כזכור, כבר באוקטובר 2014 חתם מפקד כוחות צה"ל באיו"ש על הכרזה לפיה "ערוץ אלאקצא" הוא התאחדות בלתי מותרת, בהיותו חלק מארגון החמאס.

ערוץ הטלוויזיה אל-אקצה, הוא ערוץ ששיך לחמאס ומשדר בין היתר: תוכניות על חדשות, דת, ותוכניות לילדים, הערוץ משדר מעזה למדינות העולם המוסלמי באמצעות הלווין. והוא מנוהל ע"י שר הפנים של החמאס, פתחי חמד.

הערוץ זוכה לביקורת גדולה בארץ ובעולם. כי הוא מעודד שנאה למערב ולישראל וכן מרבה לשדר תכנים בעלי אופי אנטישמי. לדברי "הליגה נגד השמצה" הערוץ מכוון דווקא לילדים הקטנים, שם הוא משבח ומעודד אלימות כנגד היהודים, באחת התוכניות שעלו בערוץ לילדים, עמד שחקן המחופש ל'מיקי מאוס', שהוא לימד את הילדים כי חייבים לשנוא יהודים וישראלים, לאחר גל ביקורות, הערוץ הוריד את התוכנית, והסביר לילדים, כי הישראלים הרגו את ה'מיקי מאוס' וכעת, הוא שאהיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר