חשיפת "תיק גולן"

תלונה למועצת הביטחון: 'לא נתעלם, נפעל'

לאחר חשיפת היחידה הסודית של חיזבאללה הגישה ישראל תלונה רשמית לאו"ם. ראש הממשלה: "יש לי מסר ברור לאיראן ולחיזבאללה: אנחנו יודעים מה והיכן אתם עושים" (ביטחון)

דגלי חיזבאללה (צילום: שאטרסטוק)

בתגובה לחשיפת צה"ל הבוקר (רביעי) כי ארגון החיזבאללה החל להקים יחידה צבאית מסווגת ברמת הגולן שמטרתה להוציא לפועל פיגועים נגד ישראל, הגישה ישראל תלונה רשמית למועצת הביטחון של האו"ם.

דני דנון, שגריר ישראל לאו"ם פנה במכתב למדינות החברות במועצה כי "מדינת ישראל לא תתעלם מהסבת סוריה ולבנון לחזית צבאית כנגדה ותפעל בכוח ובעצמה נגד התוקפנות שמקורה בטהראן".

"חיזבאללה עדיין לא מוכר כארגון טרור על ידי מועצת הביטחון, למרות מצבור של עדויות והוכחות לפעילות טרור ברורה וחוצת יבשות" הוסיף דנון שקרא למועצה לגנות את הפעילות של חיזבאללה שנחשפה על ידי צה"ל ולקדם את ההכרה בו כארגון טרור.

נתניהו בהתייחסות לתיק גולן (צילום: לע"מ)

מוקדם יותר היום התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לחשיפת "תיק הגולן" של חיזבאללה ואמר: "הבוקר חשפנו תשתית טרור של חיזבאללה על גבולנו הצפוני ברמת הגולן. זהו הישג חשוב מאוד למודיעין הישראלי וליכולות המבצעיות של צה"ל. הקמת תשתית הטרור היא חלק נוסף בפעילות האיראנית נגד ישראל.

"יש לי מסר ברור לאיראן ולחיזבאללה: אנחנו יודעים מה אתם עושים ואנחנו יודעים איפה אתם עושים זאת", הוסיף נתניהו.

"מה שחשפנו הבוקר הוא רק קצה הקרחון ממה שאנחנו יודעים. ישראל לא תאפשר לכם להתבסס צבאית בסוריה. נמשיך לפעול בדרכים גלויות ובדרכים סמויות כדי לסכל את המזימות שלכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר