"אנהג בנאמנות"

הנשיא ריבלין מגיב: "מתקפות לא יפחידו אותי"

נשיא המדינה ריבלין התייחס לשאלה כיצד יחליט על מי להטיל את הרכבת הממשלה ואמר כי ינהג "בנאמנות ללשון החוק ולרוחו, כפי שנהגו קודמיי - כל נשיאי ישראל בעבר" (פוליטי)

(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, התייחס היום (חמישי) לדיון סביב השאלה על מי יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה הבאה, והצהיר כי איומים לא יפחידו אותו.

"לאחרונה יש שיח סביב עמדותיי האישיות, למי ולמה אתן את התפקיד להרכיב את הממשלה", אמר ריבלין. "נשיאי ישראל בתוך עמם הם יושבים. ואני, כמו קודמיי, מתייחס לבחירות ולקול העם בחרדת קודש".

ריבלין הבהיר: "לא אתפתה מדברי חנופה. מתקפות כאלה או אחרות לא יפחידו אותי. אנהג בנאמנות ללשון החוק ולרוחו, כפי שעשיתי במערכת הבחירות הקודמת, וכפי שנהגו כל נשיאי ישראל בעבר".

את הדברים אמר נשיא המדינה במסגרת כנס "בוחרים לחשוב" של המכון הישראלי לדמוקרטיה, שיועד למצביעים צעירים. ריבלין קרא להם לצאת לפגוש אנשים בעולם האמיתי, ולהתנתק מהעולם הוירטואלי.

"אני ממליץ לכולנו לצאת מהרשתות החברתיות ולדבר עם אנשים שונים מאתנו - לשכנע, להתווכח, להכיר, לכעוס", אמר להם ריבלין.

"לצערנו, במקום חלונות לעולמות חדשים הרשתות החברתיות מספקות לנו מראות. כל אחד מסתכל על הפיד שלו, ובטוח שהוא הכי צודק בעולם. צאו מהמקלדת ותדברו עם בני משפחה וחברים".

לדברי הנשיא, "רק היכולת להידבר ולייצר שיח אמיתי היא שתאפשר לנו להבטיח מערכת בחירות דמוקרטית. כזו שנותנת מקום לכלל הקבוצות בישראל - דתיים, חילונים, חרדים, ערבים ויהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר