הטלפון שנפרץ

גנץ מגיב לראשונה: "אני לא נתון לשום סחיטה"

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ התייחס להצלחה של האיראנים לפרוץ למכשיר הטלפון שלו ואמר: "מישהו מוציא סיפור פוליטי רכילותי הזוי לחלוטין. מה שהיה לי להגיד, מסרתי. לא נתון לשום סחיטה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: גילי יערי, פלאש 90. וידאו: כחול לבן)

יו"ר מפלגת 'כחול לבן' בני גנץ התייחס, בסמוך לכניסת השבת, לפרשת הפריצה האיראנית למכשיר הטלפון שלו ואמר: "אני לא נתון לשום סחיטה".

לדברי גנץ: "זה לא מקרי שמישהו מוציא את הסיפור הזה בתזמון של מה שקרה אתמול. אין שם שום איום, שום סחיטה, סתם חטטנות לא אתית שאני לא מתכוון להתייחס אליה. אני לא הולך לרדת למקום הנמוך של ירידה לנושא של הטלפון של בני גנץ".

באשר לטענות כי לא עדכן את חבריו להנהגה בנושא, אמר: "קיבלתי עדכונים מהשב"כ, זה עניין בטחוני מקומי, אין לי כוונה לשרוף מקורות. זה לא הצדיק עדכון".

לדבריו: "אני לא נתון לשום סחיטה. הנושא הזה הוא ספין. מישהו הופך את הבעיה הבטחונית האמיתית לנושא שהוא כאילו שולי. זה חשוב יותר לעסוק בזה מאשר בטלפון שלי".

ביממה האחרונה הרבה יאיר לפיד לתקוף את רה"מ בנימין נתניהו בטענה כי הוא עומד מאחורי ההדלפה על פרשת הטלפון.

עם צאת השבת יצא נתניהו במתקפה: "השקרים של יאיר לפיד, מועמד לחצי ראשות ממשלה, לא יעזרו - השב"כ אישר שרה"מ לא ידע דבר בעניינו של גנץ וגם עיתונאים בכירים אומרים זאת. זהו ניסיון של לפיד וגנץ לסלף את העובדה שהמשטר באיראן תומך בהם בצורה גלויה ושהם תמכו בהסכם הגרעין עם איראן בשעה שאני נלחם נגדו".

כזכור, כפי שנחשף בחברת החדשות, איראן שלחה ככל הנראה קישור זדוני לגנץ, שאותו הוא פתח ואז הצליחו לשלוף את כל המידע שהיה על הסלולרי שלו, כולל מסרונים אישיים שהיו לו בתוך המכשיר.

בשב"כ התירו לחברת 'החדשות', לפרסם את המידע הרגיש הזה, ובני גנץ בעקבות המידע שקיבל החליט לבטל את הסיור המתוכנן שהיה לו במסגרת פעילות הבחירות של מפלגתו - 'כחול לבן'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר