הפריצה לטלפון

דיווח: איראן מחזיקה במידע מביך של בני גנץ

ארגון הביון האיראני מחזיק במידע מביך ואישי של הרמטכ"ל במיל' ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, מידע אותו השיג בפריצה למכשיר הטלפון, כך מצוטט גורם בכיר במערכת הביטחון (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: גילי יערי / Flash90)

גורם בכיר במערכת הביטחון צוטט הערב (מוצ"ש) במהדורת חדשות 12 כי בטלפון הנייד של בני גנץ לא נמצאו חומרים ביטחוניים וכי איראן מחזיקה בחומר אישי ומביך של בני גנץ.

לדברי הגורם הבכיר: "אין סיכון בטחוני בחומר שנמצא אצל גנץ, אלא מבוכה אישית".

כמו כן, דפנה ליאל דיווח במהדורה כי: "בסביבת גנץ מפנים אצבע מאשימה לכיוון המוסד כמי שהעביר המידע על הפריצה למכשיר בטלפון הנייד של גנץ לנתניהו. במוסד מכחישים: הטענות נגדנו משוללות כל יסוד".

מוקדם יותר התייחס רה"מ בנימין נתניהו לטענות כי אנשיו הדליפו את הפרשה ואמר: "השקרים של יאיר לפיד, מועמד לחצי ראשות ממשלה, לא יעזרו - השב"כ אישר שרה"מ לא ידע דבר בעניינו של גנץ וגם עיתונאים בכירים אומרים זאת. זהו ניסיון של לפיד וגנץ לסלף את העובדה שהמשטר באיראן תומך בהם בצורה גלויה ושהם תמכו בהסכם הגרעין עם איראן בשעה שאני נלחם נגדו".

ביום שישי התייחס גנץ עצמו לסערה ואמר: "זה לא מקרי שמישהו מוציא את הסיפור הזה בתזמון של מה שקרה אתמול. אין שם שום איום, שום סחיטה, סתם חטטנות לא אתית שאני לא מתכוון להתייחס אליה. אני לא הולך לרדת למקום הנמוך של ירידה לנושא של הטלפון של בני גנץ".

לדבריו: "אני לא נתון לשום סחיטה. הנושא הזה הוא ספין. מישהו הופך את הבעיה הבטחונית האמיתית לנושא שהוא כאילו שולי. זה חשוב יותר לעסוק בזה מאשר בטלפון שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר