"עזות מצח"

מלכיאלי מגיב לגפני: פגיעה חמורה בגדולי ישראל

בתגובה לדבריו של ח"כ גפני כי יבקש מדרעי להשלים עם אלי ישי, וכי הוא בעד מינויו של ישי לשר, מגיב מלכיאלי הקורא לכנס את סיעת ש"ס למחאה על הפגיעה בגדולי ישראל (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הצהרתו של ח"כ משה גפני בליל שישי האחרון כי הוא תומך במינויו של אלי ישי לשר בממשלה הבאה בתמורה לאי התמודדותו לכנסת, גוררת תגובה חריפה מש"ס.

ח"כ מיכאל מלכיאלי אומר הערב (מוצ"ש) כי "דבריו של ח"כ משה גפני הם חוצפה, עזות מצח ופגיעה חמורה בראש הישיבה ונשיא מועצת חכמי התורה מרן הכהן הגדול ובחברי מועצת חכמי התורה".

"לא יעלה על הדעת שגפני יתערב בתוך עניינים של תנועת ש"ס שמועצת חכמי התורה היא המחליטה והקובעת היחידה", הוסיף מלכיאלי.

מלכיאלי תקף: "אלי ישי הוא אדם שמרד במועצת חכמי התורה ובנשיא המועצת, להפוך את זה לסכסוך אישי שגפני הוא כביכול המתווך זה חוצפה ועזות מצח".

לסיום קרא לכנס את סיעת ש"ס למחאה. "אני יבקש מחבריי חברי הכנסת לכנס את הסיעה ולמחות בפגיעה של גפני בגדולי התורה שלנו".

(צילום: ישראל כהן)

כפי שדווח הערב ב'כיכר השבת', גפני התייחס לאלי ישי ואמר "אנחנו, גם אני, גם ליצמן גם אריה דרעי פועלים יחד ואנחנו בעזרת השם נמשיך לפעול יחד, אסור לנו לתת שאלי ישי ייצא ברשימה - יקח קולות של הימין, ושל החרדים, יאבד אותם - וכתוצאה מזה השמאל יעלה לשלטון, זה שלושתנו צריכים לפעול על מנת שזה יקרה".

כאשר נשאל על ידי המנחה העיתונאי שמעון ברייטקופף "מה אתה עושה כדי שזה יקרה", השיב פני "אני אדבר עם אריה דרעי שישלים איתו, 'דגל התורה' לא יכולה להציע שר בגלל שאין לה, אבל אני יכול לדבר עם ביבי שיתן לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר