פונה במסוק

ילד בן 12 טבע בנחל פרת; מצבו קריטי

ילד כבן 12 טבע הבוקר (שני) במאגר מים בשמורת טבע 'נחל פרת'. חובשים ופראמדיקים ביצעו בו פעולות החייאה והוא פונה במסוק צבאי לבית החולים כשמצבו מוגדר קריטי (בארץ)

(צילום: דוברות מד"א)

ילד כבן 12 בדואי טבע הבוקר (שני), במאגר מים בשמורת טבע 'נחל פרת' ופונה במסוק לבית החולים כשמצבו מוגדר קריטי, לאחר החייאה מוצלחת.

בשעה 11:26 התקבל דיווח על ילד שנמשה מחוסר הכרה ממאגר מים בשמורת טבע נחל פרת.

חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לילד כבן 12 וביצעו פעולות החייאה מתקדמות עד שחזר הדופק.

הילד פונה לבי"ח במסוק צבאי שהוזנק למקום כשמצבו מוגדר קריטי.

אלחנן כובאני וישי שרבף חובשים באיחוד הצלה שהשתתפו בפעולות ההחייאה סיכמו: "יחד עם חובשים נוספים וצוותי רפואה של צה"ל ביצענו החייאה על הילד ולאחר מכן כשחזר דופק הוא פונה במסוק לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים כשמצבו מוגדר אנוש".

פראמדיק מד"א איהב עליאן סיפר: "הגענו עם הניידת טיפול נמרץ של מד"א לכניסה לשמורה ומשם המשכנו הליכה של כ 2 ק"מ עם ציוד רפואי עד שהגענו למאגר המים. הילד ששכב בסמוך למאגר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשאזרח מבצע בו פעולות החייאה בסיסיות, המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים עד שליבו שב לפעום וחזר הדופק. בתיאום עם הצבא הוזנק למקום מסוק שמפנה את הילד לבי"ח כשמצבו קריטי".

מהמשטרה נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח אודות ילד כבן 12 שטבע בבריכת מים בשמורת נחל פרת כוחות משטרה ומתנדבי יחידת חילוץ מגילות של במשטרה שהוזעקו למקום חילצו את הילד והוא פונה במצב קשה(על פי גורמי רפואה) באמצעות מסוק לביה"ח. נסיבות המקרה בבדיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר