לידיעת לפיד וליצמן

כך גנץ מתכוון להקים ממשלה בשיתוף המפלגות החרדיות

"אני שולח לכם דף ריק, חתום למטה בני גנץ, שני שליש דף שלכם תמלאו למטה מה שאתם רוצים, תשאירו לי שליש, אני אמלא מה שאני רוצה" • בני גנץ מעוניין להקים ממשלה עם החרדים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני גנץ, הערב (צילום: תומר נויברג / Flash90)

יו"ר 'כחול לבן', הרמטכ"ל במיל' בני גנץ, מקווה שיצליח לגבור על ראש הממשלה בנימין נתניהו ובמצב כזה גם הסיעות החרדיות ישבו בממשלה שבראשותו, למרות ההצהרות החד משמעיות של ראשי המפלגות החרדיות.

בהקלטות שנחשפו הערב ב'חדשות 13' נשמע גנץ מתייחס לאפשרות שיסכים להתפשר עם הסיעות החרדיות. גנץ תיאר כיצד ינהל את המו"מ עם החרדים: "על מה אנחנו מדברים? הוא פשוט מכר את המדינה! עכשיו הוא יעשה חוק צרפתי, אז אני עכשיו אשאר אדיש לסיפור הזה ואני לא אמכור את נשמתי ולא אעשה קואליציה עם החרדים, אני שולח לכם דף ריק, חתום למטה בני גנץ, שני שליש דף שלכם תמלאו למטה מה שאתם רוצים, תשאירו לי שליש, אני אמלא מה שאני רוצה".

באשר לאפשרות שישב בממשלה תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר גנץ: "בחרתי את צמד המילים 'בסיטואציה שנוצרה', בשביל לא עד הסוף לסגור את הדלת ולנעול אותה, היא תהיה סגורה, לא נעולה. עכשיו כמו שראינו, החיים דינמיים, הסיטואציה יכולה להשתנות, טראמפ יגיש תוכנית, אני אנצח, טראמפ יגיש תוכנית. טוב, מה עכשיו?".

בהקלטות, שחשף ספי עובדיה, נשמע גנץ מדבר גם על שר האוצר משה כחלון: "אני יושב עם אנשי אוצר אני עושה עם אנשי תקציבים, אני יודע מה קורה, בשנה הבאה הקטסטרופה. כחלון לא רוצה להחליף את עצמו. כחלון לא רוצה להחליף את שר האוצר שמחליף את כחלון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר