כל הפושט יד?

גרמניה: ילד חילק כסף מהחסכונות של הוריו

ילד כבן 10 מעיירה גרמנית קטנה החליט ללכת ברחוב, ולדפוק על דלתות כדי לחלק את הכסף שהוא מצא בבית הוריו שהיה מיועד לחסכון • לתושבים הסביר: מצאתי את הכסף (בעולם)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

כל הפושט יד נותנים לו: ילד כבן 10 ממרכז גרמניה, החליט להיות נדיב לב על חשבון החסכונות של הוריו, והוא הסתובב בעיירת מגוריו, וחילק לכל המעוניין שטרות של 20 ו-50 אירו. אחד השכנים ששם לב, התקשר למשטרה כדי לדווח על המקרה, ואז הבינו שהילד מחלק את החסכונות של הוריו.

על פי דיווח באתר החדשות הגרמני fr.de, הילד החל להסתובב בעיירת מגוריו, ולדפוק על דלתות התושבים, לתדהמת השכנים הסביר להם כי הוא מצא שטר של 50 אירו ליד הבית, והוא רצה להיות ילד טוב ולהחזיר להם את הכסף. למרות הסיפור הדמיוני שהמציא, היו כאלה שלא עמדו בפיתוי ולקחו ממנו את השטר.

אחד השכנים, שהכיר את המשפחה של הילד, וידע שהיא לא מספיק בעלת אמצעים בשביל לחלק כסף לאחרים, החליט להתקשר לתחנת המשטרה המקומית ולדווח על המקרה. המשטרה שהגיע מיד למקום לא הצליחה להבין מאיפה הילד השיג את הכסף שהוא חילק.

לאחר שהזמינו את הוריו לתחנה, התברר כי מקור הכסף הוא מהחסכונות של ההורים. הילד מצא תיק בבית, שבתוכו היה כ-2700 אירו, לאחר מסע החלוקה שלו נשאר בתיק סכום של 2,400 אירו. ההורים פנו בקריאה לאנשים להשיב את הכסף שחסכו בעמל רב, וביקשו מהם להבין את המקרה. נכון לעכשיו לא הגיע מישהו כדי להחזיר את הכסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר