במקום הרצח

צפו: שוטרים פרצו לשיעור של הרב דב ליאור

שוטרים פרצו לשיעור של הרב דוב ליאור שנערך במקום הפיגוע בצומת אריאל והחלו לעכב חלק מהמשתתפים. בן ארי: "מערכת שלטון החוק ממשיכה להתנכל למתיישבים" (חדשות)

(באדיבות המצלם)

שוטרים ובלשים פרצו הערב (שלישי) לשיעור תורה שנערך ע"י הרב דוב ליאור, מרבני הציונות הדתית, במבנה שהוקם במקום הפיגוע הרצחני בצומת אריאל.

השוטרים פרצו לשיעור - בו השתתף ד"ר מיכאל בן ארי, יו"ר 'עוצמה יהודית', והפריעו למהלכו של השיעור תוך כדי דבריו של הרב ליאור, כאשר הם מסבירים כי הם ממלאים את תפקידם.

בקשותיהם של משתתפי השיעור מהשוטרים שלא להפריע להמשך מהלך השיעור, לא נענו, ושוטרים החלו לעכב מספר נערים שנכחו במקום.

ד"ר מיכאל בן ארי אמר כי "לאחר שמערכת 'שלטון החוק' פסלה אותי השבוע מלרוץ לכנסת, היא ממשיכה בהתנכלותה לאוהבי עם ישראל ולמתיישבים הגיבורים, ומפריעה לשיעור תורה שנערך במקום בו נרצחו שני יהודים, בשל אזלת היד והתרפסותה של המשטרה. הגיעה העת שהמשטרה תפנה את כוחותיה לטפל בטרוריסטים האמיתיים, ולא בבוני ארצנו".

עו"ד איתמר בן גביר אמר כי "במקום לשלוח כוחות לביצוע פעולות גמול משמעותיות כתגובה על הפיגוע הרצחני והמזעזע לו היינו עדים, ובכך להרתיע את המבקשים לפגוע ביהודים, מצאו להם שוטרי משטרת ישראל עיסוק אחר: הפרעה לשיעורי תורה. בכהונתי בכנסת אני מתכונן לטפל ביתר שאת בהתנכלות המשטרה למתיישבים, ואפעל לעצירתה לאלתר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר