כתב אישום

תושב טבריה איים על רון קובי: "אחסל אותך"

המשטרה עצרה תושב טבריה ששיגר הודעות מאיימות באמצעות הווטסאפ לראש העיר. "למרות שאני כופר בדת אני אחסל אותך", כתב באחת ההודעות. "אני אלים ממך" (בארץ)

(צילום: David Cohen/Flash90)

יחידת התביעות במחזו צפון הגישה היום (חמישי) כתב אישום ובקשה להארכת מעצר נגד תושב העיר טבריה, בן 33, שאיים ברצח ראש העיר רון קובי.

את הודעות האיום שיגר אתמול באמצעות אפליקציית הווטסאפ לקובי, שהגיע להגיש תלונה במשטרה. הוא נעצר, וכאמור, הוגש נגדו כתב אישום.

באחת ההודעות כתב הנאשם לקובי: "למרות שאני כופר בדת אני אחסל אותך באופן דמוקרטי. ישנאו אותך בסוף. תיזהר ממני, אפילו ביבי נתניהו ו-433 ושי ניצן לא מתעסקים איתי".

בהודעה אחרת כתב לו: "עוד יום יומיים שתמשיך באכזריות שלך ולהכליל את הדתיים, אני יוצא לקרב בלי בושה. אני אין לי שום בושה. אני יותר אלים ממך, יותר חכם והרבה יותר מסוכן ממך. תיזהר".

בנוסף נשלחה אליו הודעה קולית גם באמצעות אפלקצית "ווטסאפ" שבה נשמעים הדברים הבאים בטון משולהב ועצבני:
"גבר תפסת את הדתיים כמו שעיר לעזאזל יחלאת אדם..... ואלק רון קובי יש אחד יותר מטומטם ממך וזה אני תזהר.... תזהר אני אומר לך תזהר.

"אני יספר לכולם שאתה צורך סמים אתה צורך סמים מסוג קריסטל ועוד הרבה דברים.... רון קובי תיזהר אני קרן חדש לישראל ואני ישחט אותך תזהר באופן דמוקרטי חוקי מטאפורי אני לא באמת מתכוון לשחוט אותך .... תזכור. אני בא עליך אני בן אדם שאף אחד לא מתעסק איתו. תופס בן אדם במדינה לא משנה מיהוא הוא יסיים בכלא תזהר."

מיד עם הגשת התלונה חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה מהירה במסגרתה איתרו את הנאשם כבר בשעות אחר הצהריים אתמול.

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה התנהגות אלימה המופנית כלפי משרתי ציבור ובכל מקרה לא תאפשר פגיעה בדמוקרטיה בדגש על התנהגות בריונית. משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין", נמסר מדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר