"כיכר הייטק"

הטכנולוגיה שתמנע דו"חות תנועה על דיבור בפלאפון בזמן הנהיגה

ניסן ירון מספר על טכנולוגיה אותה פיתח שתמנע דו"חות תנועה בזמן הנהיגה. ודביר רזניק, מנהל השיווק בענקית הרכבים Harman ישראל מספר על החרדים שמעסיק בחברה • צפו בפרק השישי של "הייטק בכיכר" (רכבים)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

תעשיית הטכנולוגיה לעולם הרכב צוברת תאוצה עם האקזיט הכי גדול שהיה בישראל - חברת מובילאיי שנמכרה ב-15 מיליארד דולר. מאז עידן רכבי הסוסיתא, ישראל לא הייתה על מפת עולם הרכבים, מה השתנה, ומדוע כיום כל חברת רכב שמכבדת את עצמה פותחת מרכז פיתוח בישראל?

בתכנית השבוע של "כיכר הייטק": דביר רזניק מנהל השיווק בחברת Harman ישראל - חברה שרכשה מספר חברות בישראל במאות מיליונים ונמכרה במליארדים, שמספר לנו למה דווקא ישראל, והאם הוא מעסיק גם חרדים.

בנוסף מתארח ניסן ירון, מנכ״ל חברת Inpris המספר על הטכנולוגיה שפיתח למניעת תאונת דרכים ואיך אפשר להפוך כל רכב - לרכב חכם תמורת 350₪ בלבד.

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי, יזם ומשקיע.

צפו בפרק המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר