צפו במבוכה

גנץ גמגם בראיון; בליכוד תקפו: הוא פרנואיד

יו"ר מפלגת כחול לבן התראיין הערב וסירב להתייחס לפרשת הפריצה לטלפון או לציטוט כי נתניהו רוצה להרוג אותו. בליכוד תמהו איך יצליח להחזיק מעמד בתפקיד ראש ממשלה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

על רקע המצב הביטחוני, התראיין הערב (שני) יו"ר מפלגת כחול לבן, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ לחדשות 12, שם גמגם מספר פעמים במהלך הראיון.

בין היתר נשאל על הציטוטים שפורסמו בחדשות 13 ובהם נטען כי אמר שנתניהו רוצה לחסל אותו - אך גנץ סירב להגיב וטען כי מדובר ב"שיחה פרטית".

כאשר נשאל על הפריצה האיראנית לטלפון שלו אמר גנץ: "מה שחשוב עכשיו בעת הזו זה לאפשר פעולה חזקה של צה"ל ומדינת ישראל. אנחנו מוזמנים לדבר על זה בחלוף הסערה הביטחונית. בואי נדבר על העיקר - צריך להגן על מדינת ישראל ולחזק את ההרתעה".

במפלגת הליכוד, תקפו אותו בתגובה ומסרו כי "בני גנץ איבד את זה. ההופעה שלו מדברת בפני עצמה. גנץ מבוהל וחלש. כנראה שגנץ עדיין מאמין שראש הממשלה נתניהו שולח מרצחים להתנקש בו וששלח את הרוסים לפרוץ לטלפון שלו.

"אדם כזה פרנואיד שאומר שהחודש האחרון היה הקשה בחייו, לא יחזיק אפילו דקה בלחצים בהם עומד ראש ממשלת ישראל בכל יום", הוסיפו בליכוד.

בחלק הראשון של הראיון, התייחס גנץ למצב הביטחוני ואמר "כשאני אהיה ראש ממשלה עוד כמה שבועות, אנחנו נפעיל את הכוח שיידרש וננצל את הזמן שעומד לרשותנו כדי להרחיק את המערכה הבאה".

גנץ הוסיף כי "מדינת ישראל צריכה לעשות את מה שטוב בשבילה. אם נגיע למסקנה שצריך לכבוש את עזה - נעשה את זה. אין אף מנהיג חמאס שצריך להרגיש עכשיו בטוח. כל מטרה היא לגיטימית. השקט יחזור, ההרתעה תחוזק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר