ניצל בנס

לינץ' ברובע המוסלמי: יהודי הותקף בפורים

צעיר יהודי שעשה את דרכו ביום שישי האחרון לעבר בית אחותו ברובע המוסלמי בירושלים, הותקף באכזריות על ידי 4 ערבים בכל חלקי גופו. בין היתר, ניסו לעקור את עיניו (בארץ)

הרובע המוסלמי בירושלים (צילום: Dario Sanchez/FLASH90)

ביום שישי האחרון - פורים בירושלים, סמוך לכניסת שבת ביצעו ארבעה תוקפים לינץ' בבחור יהודי שעשה את דרכו לסעודת פורים אצל אחותו המתגוררת ברובע המוסלמי בירושלים. עו"ד חיים בלייכר מארגון "חוננו", המייצג את המותקף, שלח בקשה למפקד מרחב דוד, שיעשה מאמץ לתפוס את החשודים ולהביאם לדין.

המקרה התרחש ביום שיש האחרון, המותקף עשה את דרכו לסעודת פורים אצל אחות המתגוררת ברחוב אל עומרי שבשכונת באב אל חוטה.

לטענת המותקף, כשנכנס לרחוב בו אחותו מתגוררת הוא חטף מהלומה חזקה בראשו, כאשר אחד התוקפים התחיל לחנוק אותו, ולהכניס אצבעות לתוך העין שלו כדי לעקור אותם, במקביל, עוד שני תוקפים בעטו בו באכזריות, ונתנו לו מכות בכל חלקי גופו.

כאשר הצליח להשתחרר מלפיתת התוקף, הצליח לזחול לעבר בית אחותו, תוך כדי שהוא ממשיך לקבל בעיטות מהשלושה האחרים שהיו במקום. אך הוא כבר התחיל לצעוק והתושבים היהודים הזמינו את כוחות המשטרה, והתוקפים ברחו.

כתוצאה מהאלימות שהופעלה כנגדו, הוא סובל ממכות יבשות בכל חלקי גופו, ומדליפת כלי דם בפניו, רגליו ושאר המקומות בגוף, בהם התוקפים פגעו בו.

במכתב ששלח עורך דינו למפקד האזור, הוא כתב כי לא ידוע לו האם התוקפים נתפסו, ובאותו מקרים התרחשו בשנה האחרונה כמה תקיפות חמורות, מכיוון שאין מצלמות באזור.

בסופו של המכתב, ביקש עו"ד בלייכר ממפקד מרחב דוד לפעול בנידון. "לאור חומרת העניין ופעילות החוליה, ולאור כך שבידי המשטרה היכולת לדעת מי נכחו בזמן התקיפה במקום, אבקש לבצע חקירה מיוחדת ואם יש צורך אף ליתן הרחקה מנהלית מהאזור לכל חברי חולית המחבלים המוכרים למשטרה". כמו כן ביקש מהמשטרה לעדכן אותו בהקדם בנעשה בעניין.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, המייצג את המותקף, מסר "מדובר באירוע חמור ביותר. המותקף היה בסכנת חיים של ממש תוך שהתוקפים מנסים לעקור את עיניו. מדובר בחוליית מחבלים אשר מבצעים מעשים אלו פעם אחר פעם, וביכולתה של המשטרה לדעת מי היו הנוכחים בזירה באותה העת בעזרת המצלמות שפרושות ברחובות הסמוכים.

"מאחר ומדובר במספר מקרים קשים עד כדי ניסיון רצח ועקירת איברים בעלי אפיון דומה, יש לחשוש כי מדובר בחולית טרור ולהפעיל חקירות שב"כ וחקירות צורך, לא פחות ממה שמופעל על קטינים יהודים שחשודים במעשה יחיד שעשו בעבר", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר