המתיחות בדרום

בנט לנתניהו: "תן לצה"ל את הפקודה לנצח"

השר בנט טען כי ישראל ויתרה על הדרום, קרא לאמץ את התכנית שגיבש כדי למעוך את חמאס וחזר על דרישתו לקבל את משרד הביטחון, ולמנות את ברקת ל"שרת הדרום" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

השר נפתלי בנט, תקף בצהריים (שלישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע המתיחות הביטחונית וקרא לו לתת לצה"ל פקודה לנצח את חמאס.

"עם נחיתת ראש הממשלה נתניהו יש לתת לצה"ל את הפקודה לנצח את חמאס, לעקר את חמאס מיכולתו לפגוע בתושבי הדרום", אמר בנט.

בנט קרא "לא לדבר על הרתעה אלא לקחת לחמאס את החרב ולשבור אותה. במצב כזה אני אתן לנתניהו את כל הגיבוי. יש מה לעשות וצריך לעשות את זה".

בנט הציג תכנית בשם הדרום החדש, הכולל בין היתר את מינויה של אלונה ברקת לתפקיד "שרת הדרום". "את חמאס צריך למעוך", הוסיף. "יש תכנית, היא הוצגה מזמן. כמו שהצגתי תכנית מנע נגד המנהרות, גם את התכנית הזאת אני מבקש מהקבינט לאמץ".

"גם הצבא החזק ביותר במזרח התיכון לא יכול לנצח כשאין אומץ לדרג המדיני. עובדתית, ההנהגה הביטחונית לא מספקת ביטחון לדרום - זו עובדה. התוצאה של התכנית שלי - לעקר את היכולת של חמאס לפגוע. הפסקת האש, אם חלילה תהיה, היא לא תהיה תיקו - אלא תבוסה שתעלה לנו בדם".

בהמשך קרא על דרישתו לקבל את תיק הביטחון ופנה לציבור: "תנו לי את הכוח לטפל בחמאס. אני יודע מה ואיך צריך לעשות. הממסד הביטחוני משותק, הססני - ככה אי אפשר לנצח".

"כשר ביטחון נפסיק את הנוהל הזה שמפציצים דיונות או בניין ריק. לא אכפת לי שתיק הביטחון זה בית קברות פוליטי. אני בא לשרת בלי להסתכל מה יהיה מחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר