הפלייה פוליטית?

הפעם, ההשתתפות של בן גביר בוטלה

בפאנל פוליטי שתוכנן במכללת ספיר היה אמור להגיע איש "עוצמה יהודית" איתמר בן גביר, אך לאחר ש-3 מפלגות הודיעו על ביטול, הנהלת המכללה החליטה לוותר על בן גביר (בארץ)

ארכיון (צילום: אריאל ליבא)

היום (רביעי), מתוכנן פאנל פוליטי במכללת ספיר, כאשר הם הזמינו נציגי מפלגות מכל הקשת הפוליטית כולל הקיצוניים, אך לאחר ששלושה מפלגות הורו לנציגי המכללה, כי במידה ועו"ד איתמר בן גביר ישתתף בפאנל הם יבטלו את הגעתם, החליטה ההנהלה לבטל את הגעתו של בן גביר לפאנל.

לפאנל המדובר הוזמנו נציגים מכל הקשת הפוליטית, כאשר על סמן הקיצוניים נמצאים, מועמד "עוצמה יהודית" לכנסת עו"ד איתמר בן גביר, ומהצד השני הוזמן מועמד המפלגת הערבית יהודית חד"ש - ד"ר עופר כסיף.

לאחר שהמפלגות שמעו, כי בן גביר הוזמן, הם פנו בדרישה חד משמעית להנהלה ואמרו להם, אם בן גביר מגיע אנחנו מבטלים את הגעתנו. מה שלא הותיר ברירה בפני ההנהלה, והיא ביטלה כאמור, את השתתפותו של בן גביר.

לעומת זאת, את המשתתף מן השמאל הקיצוני - ד"ר עופר כסיף ששימש עד לאחרונה כמרצה באותה מכללה, הוחלט לא לבטל את הגעתו לפאנל.

מי שסגר את הגעתו של בן גביר לכנס הוא פעיל הימין אריאל ליבנה, לפי דבריו מכללת ספיר הורו לו לסגור עם בן גביר, לאחר ששלושה חברים בפאנל הודיעו כי הם לא ישתתפו בפאנל עם בן גביר יהיה נוכח שם.

מכללת ספיר התקשרה לליבנה וביקשה ממנו להודיע לבן גביר שלא יגיע לפאנל. ליבנה סירב ואמר כי מוטב שיבטלו את הגעת "שלושת סותמי הפיות". לאחר שלא הסכים, הנהלת המכללה התקשרה לבן גביר להודיע לו כי השתתפותו מבוטלת.

כזכור, השבוע (שני) בן גביר הוזמן לפאנל משפטי באוניברסיטה העברית, ונציגי מרצ והעבודה ביטלו את הגעתם, אך באוניברסיטה החליטו בכל זאת להשאיר את הזמנת בן גביר לאירוע.

הגעתו, עוררה אנדרלמוסיה, כנראה ונוכחותו בכנס הפריעה מאוד לאחת מן הסטודנטיות שפרצה בשאגות ובהקנטות כלפי בן גביר, שמצידו לא התבלבל והשיב לה, כי הוא לא ימנע ממנה את הזכות הדמוקרטית לחופש הביטוי.

קרדיט: 'כאן 11'

עו"ד בן גביר אומר בתגובה לדברים, כי "הצביעות של השמאל ממשיכה להרקיע שחקים. מי שביד אחת מסתחבק ומגלה אמפתיה לעופר כסיף שמתיר את דמם של חיילי צה"ל וסבור כי יש לבטל את זהותה היהודית של המדינה, דוחה ביד שנייה יהודי ציוני שחרת על דגלו את הערך של אהבת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר