איכות וכשרות מהודרת

היחידה שנותנת את האקסטרה

מזה דורות רבים, מטרנה פועלת ללא לאות עבור התינוקות בישראל. מטרנה מחויבת הן לאיכות והן לכשרות מהודרת ותמיד הייתה הראשונה לחבר בין השניים ולהשקיע בפיתוח מוצריה כדי להציע את המגוון הרחב ביותר בכשרות בד"צ העדה החרדית (חדשות הבריאות, שיווקי)

שילוב רכיבים ייחודי שנועד להקל על העיכול בחודשי החיים הראשונים (צילום: יח"צ)

לשנה הראשונה בחייו של התינוק, יש השפעה מכרעת על הגדילה וההתפתחות, כמו גם על הבריאות שלו בהמשך החיים.

אין ספק שההזנה הטבעית היא הטובה והמומלצת ביותר לתינוק ויש לה יתרונות רבים - היא מכילה את כל הרכיבים הנחוצים לתינוק ובכמויות המתאימות, מהווה הזנה מיטבית וקלה לעיכול, תורמת לגדילה, להתפתחות ולחיסוניות של התינוק.

יחד עם זאת, במקרים שבהם נדרש תחליף להזנה טבעית, חשוב לבחור את התמ"ל (תרכובת מזון לתינוקות) המתאים ביותר.

מטרנה אקסטרה קר מהדרין, סדרת תמ"ל שהושקה לאחרונה גם בכשרות מהדרין, מציעה לציבור החרדי המקפיד על כשרות ועל איכות את היתרון המשולש לעיכול קל – שילוב רכיבים ייחודי: פרוביוטיקה, סיבים פרה ביוטיים ושמן בטאפלמיטט. פרוביוטיקה – חיידקים "טובים" שמתבססים במערכת העיכול של התינוק ומסייעים להבשלתה, הרכב שמנים מסוג בטאפלמיטט שנועד להקל על העיכול בחודשי החיים הראשונים וסיבים פרה ביוטיים התורמים למרקם יציאות רך ומעודדים את שגשוג הפרוביוטיקה במעי. בנוסף, בהיותו מזון עיקרי בתזונת תינוקות, חשוב שהתמ"ל יהיה בטעמו הטבעי וללא תוספות מיותרות של סוכר לבן (סוכרוז) או חומרי טעם וריח, ולכן מומלץ לעיין ברשימת הרכיבים שעל האריזה ולוודא שאתם בוחרים עבורו תמ"ל איכותי ללא סוכרוז וללא חומרי טעם וריח. באקסטרה קר מהדרין, בדומה לכל תחליפי החלב החלביים של מטרנה, אין סוכר לבן או חומרי טעם וריח.

מטרנה, המזינה את תינוקות הציבור החרדי מזה דורות רבים ומהווה את הבחירה של מרבית האימהות בישראל, ממשיכה לפעול על מנת לספק את תחליפי החלב האיכותיים והמתקדמים ובכשרות המהודרת ביותר.

דואגים לבריאות ילדכם? כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר