צפו בתיעוד התקיפה

סוריה: 'ישראל ביצעה תקיפה גדולה נגד איראן בעיר חאלב'

חיל האוויר הישראלי - כך לפי דיווחים בסוריה - ביצע הלילה תקיפה משמעותית נגד מטרות איראניות, בשדה התעופה בחאלב. זרם החשמל בעיר אף ניתק למשך זמן מה. סוריה: השבנו אש, ופגענו (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תיעוד התקיפה, הלילה (צילום: מתוך טוויטר. תמונה ראשית, אילוסטרציה: פלאש 90)

לפי דיווחים רבים בסוריה, בשעה האחרונה, בוצעה הלילה (רביעי) תקיפה של חיל האוויר הישראלי נגד מטרות איראניות במדינה.

כלי התקשורת הרשמיים של סוריה ציטטו את דבריו של גורם צבאי, כי "מערכות ההגנה הסוריות הופעלו בתגובה לתקיפה אווירית ישראלית גדולה נגד אתרים באזור התעשייה א שיח' נג'אר, צפונית לחאלב, ובשדה התעופה".

"פגענו במספר מטרות של ישראל, במהלך התקיפה", נאמר עוד בידיעה הראשונית.

‏כתבים בכלי התקשורת הסוריים הוסיפו ודיווחו, כי זרם החשמל לעיר חאלב נקטע במלואו, בשל תקיפת חיל האוויר הישראלי.

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, ארגון המזוהה עם האופוזיציה הסורית ושמקום מושבו בלונדון, דיווח כי מספר בני אדם נהרגו בתקיפה, וכן כי מטרת התקיפה האווירית שיוחסה לישראל בסוריה הייתה מחסני נשק השייכים לכוחות האיראניים באזור שדה התעופה הבינלאומי.

כזכור, התקיפה הישראלית האחרונה שידוע כי בוצעה בסוריה, היתה באמצע החודש שעבר. ראש הממשלה בנימין נתניהו אף אישר אותה, ואמר: "אנחנו פועלים כל יום כל הזמן נגד איראן. כולל אתמול".

לפני יציאתו אז לפגישה עם נשיא רוסיה פוטין, הרחיב נתניהו בענין זה: "אנחנו מפעילים הרבה מאוד אמצעים והרבה מאוד גורמים נגד התוקפנות האיראנית, נגד הניסיון שלהם להתחמש בנשק גרעיני, בטילים בליסטים. את פעולות הטרור שלהם באירופה אנחנו חושפים פעם אחר פעם, וגם את הניסיונות שלהם להתבסס בסוריה אנחנו בולמים פעם אחר פעם, יום אחרי יום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר