התמוטט - ונפטר

ברוך דיין האמת: הבחור מנחם בן דוד ז"ל

התייתם מאמו בגיל שנה, התגורר אצל סבו הרב מנחם אילוז ולמד בישיבת רש"י בפתח תקווה • הבחור מנחם בן דוד ז"ל התמוטט במהלך פעילות ספורט בפתח תקווה ונפטר (חרדים)

(צילום: שאטרסטוק)

ברוך דיין האמת: תלמיד הישיבה, שהתמוטט הלילה (חמישי) ונפטר הוא הבחור מנחם בן דוד ז"ל, בן 27 מרחובות.

מנחם ז"ל נפטר בזמן שעסק בריצה כפעילות ספורטיבית ובריאותית, בשביל ריצה לאורך כביש 40, בין מחלף שעריה לסירקין. הוא פונה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים בילינסון, אך שם נקבע מותו.

ישעיהו מנת ויהודה פורייס, חובשים במד"א-הצלה פתח תקווה, תיארו: "כשהגענו למקום, ראינו את האיש שוכב בשביל הריצה, כשהוא ללא דופק ונשימה".

מנחם ז"ל למד בישיבת רש"י בעיר פתח תקווה. הוא היה יתום מאמו ע"ה, שנפטרה גם היא בגיל 27, כשהוא היה תינוק בן מספר חודשים.

הסבא, הרב מנחם אילוז שיבלט"א, גידל את מנחם ואת אחיו ואחותו במסירות רבה, בביתו שבמושב יד רמב"ם, חנכם בדרך התורה ודאג לכל מחסורם.

יצוין, כי בהחלטה מראש של הצוות הרוחני בישיבת רש"י, סיפרו תחילה לחבריו של מנחם ז"ל רק שהוא התמוטט ומצבו קשה, אך לא על פטירתו, כדי להודיע להם על כך בהדרגה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בשל כך אמרו הבחורים פרקי תהלים בזעקות רמות, כביכול לרפואתו, עד לפני זמן מה - אז הם נודעו על הבשורה הטרגית, וההלם בישיבה עצום.

אחד מחבריו מספר ל"כיכר השבת" כי "מנחם הוא אישיות נדירה, בחור טוב לב, ירא שמים מרבים ונעים הליכות. תמיד דאג לכולם, סייע ככל יכולתו לכל בחור ובחור והשקיע את כל זמנו ומרצו בלימוד התורה ובהתעלות רוחנית. הוא יחסר לנו מאוד, אנחנו מתקשים לעכל את הבשורה הקשה, זה לא נתפס".

הלוויתו תחל בשעה 15:00 בבית העלמין האזורי גזר, שם יינשאו הספדים, ולאחר מכן בשעה 16:30 בהר המנוחות בירושלים, ברחבה שיד החיד"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר