לאן הגענו?

סרטון של מרצ משווה בין ישראל לנאצים

סרטון שהועלה באתר ערבי-ישראלי פופולרי, משווה בין מעשי הנאצים בשואה לפעולות "הכיבוש" של ישראל • מרצ הבינו את הטעות, התנצלו והשעו את משרד הפרסום (פוליטי, בארץ)

ההשוואה לאושוויץ (צילום: מתוך קמפיין מרצ, באדיבות רן כרמי בוזגלו)

חצו כל גבול? בימים האחרונים מופץ סרטון תעמולה של מפלגת מרצ לתושבים הערבים של מדינת ישראל, בסרטון המדובר נראה ציור של מחנה ההשמדה "אושוויץ" וקריאה של מרצ לסיים את הכיבוש.

חבר סיעת מרצ מאזן אבו סיאם, הממוקם במיקום 17 ברשימת המפלגה לכנסת, העלה לאתר - בוקרא, בשפה הערבית סרטון בו מוצג ציור של גדרות התיל במחנה הידוע לשיצמה אושוויץ, כשאליו מתלווה הכיתוב בערבית: "מפלגת מרצ מייחלת לסיום הכיבוש, וחפה בהקמת מדינה פלסטינית בסמוך למדינת ישראל".

רן כרמי בוזגלו מתנועת "ציונות בנחישות" שנחשף לסיפור בפייסבוק, אומר ל'כיכר השבת': כי "אני קורא לשופט מלצר לכנס בדחיפות את ועדת הבחירות ולפסול את רשימת מרץ".

"במקביל, אני דורש מהיועץ המשפטי לממשלה להגיש כתבי אישום נגד חברי הרשימה ולהעמידם לדין. מרצ חצתה את הגבול והיא מפיצה תעמולה אנטישמית נגד מדינת ישראל והעם היהודי. אסור לעבור על כך לסדר היום". אמר בוזגלו.

ממפלגת מרצ נמסר בתגובה כי המפלגה "מתנערת מהסרטון שהופץ בשמה בשפה הערבית ומתנצלת בפני מי שנפגע. מדובר באימג' שלא אושר ע"י מנהל הקמפיין ולא עלה על דעת קמפיין מרצ.

"מרגע שידענו על קיומו של הסרטון הוא הורד מהאוויר, משרד הפרסום הושעה ומתקיים תחקיר האם מדובר בחבלה מכוונת בקמפיין מרצ. בתקופה האחרונה אנו עדים למתקפות זדוניות כנגד מרצ תוך שימוש באמצעים שונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר